Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه 25 بازیکن را به تیم ملی اسپانیا فرا خواند.

تیم ملی اسپانیا به زودی باید در بازی های ملی شرکت کند. به گزارش طرفداری، روز چهارشنبه 16 مهر اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل پرتغال قرار می گیرد و سپس در روزهای شنبه 19 مهر و سه شنبه 22 مهر در چارچوب مسابقات لیگ ملت های اروپا باید به ترتیب به مصاف سوئیس و پرتغال بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا لوئیز انریکه اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا را اعلام کرد:

دروازه بانان داوید دخیا، کپا آریزابالاگا، اونای سیمون مدافعان سرخیو راموس، اریک گارسیا، پائو تورس، دیگو یورنته، خسوس ناواس، دنی کارواخال، سرخیو رگیلون، خوزه گایا هافبک ها سرخیو بوسکتس، سرخیو کانالس، رودری، میکل مرینو، فابیان رویز، ایوان کامپانیا، دنی سبایوس مهاجمان آنسو فاتی، فران تورس، میکل اویارزابال، آداما ترائوره، دنی اولمو، رودریگو مورنو، جرارد مورنو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!