Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@06:02:41 GMT

«ایل دا» جمعه‌ها هم پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۷۰۷۲

«ایل دا» جمعه‌ها هم پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده این سریال ضمن اعلام خبر فوق افزود:  تصمیم مدیران سازمان بر این است که مجموعه «ایل دا» جمعه‌ها هم از شبکه یک پخش شود.

وی ادامه داد: بنابراین پخش مجموعه هر هفته ۶ قسمت خواهد بود و بجز پنج‌شنبه‌ها هر شب سریال «ایل دا» روی آنتن می‌رود.

بنا بر این گزارش، پخش مجموعه از جمعه ۴ مهرماه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس   از شبکه یک سیما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه به سفارش مرکز سیمافیلم با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود.

بازیگران این سریال عبارتند از: مجید مظفری (صالح خان)، پوریا پورسرخ (ایرج)، فاطمه گودرزی (دا گل)، خسرو شهراز (نصیر خان)، جعفر دهقان (استوار کاکاوند)، کاظم هژیر آزاد (شیر علی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، امیر محمد زند (فرهاد)، مینا نوروزی فرد (دا خاتون)، غلامرضا علی اکبری (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، شهین تسلیمی (بی بی) مسعود چوبین (مثقالی)، رضا نجفی (عمو برفی)، آوا داروئیت (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، معصومه بافنده (آساره) ، رائد عبدالرضا (طارق) ، علی بوریان (سرگرد راشد)، پویان گنجی (یاور)، دریا مرادی دشت (گندم)، زینب قادری (گلاره)، مسعود امین ناجی (بهادر)،احمد حیاوی (عراقی)، سید نوری موسوی ( خدا رحم قوه چی)،  طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمد نژاد (کیومرث)، فاطمه آقا بابایی (ننه نازار)، پیمان کرم زاده (گروهبان واحدی)، ناهید عساکره (راحیل)، سید امیر سالار قوامی (سیاوش)، رائد تمیمی (کامل)، سینا قاسمی نصر (گودرز) و آرش کمانگر (امید) و...

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس تهیه کننده شبکه یک مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اعلام ساعات فعالیت جدید ابرسازه‌های تفریحی اصفهان گفت: مطابق با بررسی‌های انجام شده ساعت فعالیت مجموعه شهر رویا‌ها در بهار ۱۴۰۳ هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۴ خواهد بود.

سعید ساکت افزود: همچنین مجموعه‌های تله‌کابین و بولینگ صفه در ایام هفته از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴ و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان است.

او  با اشاره به آغاز بهره‌برداری مجموعه تفریحی جدید (کوه نور صفه) گفت: این مجموعه نوری در همه روز‌های هفته از غروب آفتاب تا ساعت ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان عرصه‌های جدید تفریحی خواهد بود که این زمان بنا به حضور گردشگران قابل تمدید خواهد بود.

ساکت با اشاره به مجموعه تله‌سیژ ناژوان تصریح کرد: این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۰۹:۰۰ تا غروب آفتاب آماده ارائه خدمت به همشهریان و گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • روز‌های داغ «افعی تهران»؛ مورد توجه مخاطبان و منتقدان!
  • روز‌های داغ «افعی تهران»
  • ببینید | «خط رو خط» در شبکه نسیم
  • «مشاور» به شبکه دو می‌آید
  • برنامه کامل جام ملت‌های زیر ۲۳ سال قطر ۲۰۲۴ 
  • گاف‌های عجیب سریال «حشاشین»
  • «مشاور» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • فرهاد قائمیان در شبکه دو «مشاور» می‌شود