Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:38:07 GMT

هفته ناجا از ۲۷ مهر آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۷۵۶۶

هفته ناجا از ۲۷ مهر آغاز می‌شود

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا اعلام کرد: شروع هفته نیروی انتظامی در سال ۹۹ از ۲۷ مهر تا دوم آبان ماه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیداحمد خسروی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر به دوستداران اهل بیت (ع) گفت: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر ماه آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برنامه ریزی در خصوص برنامه‌های هفته ناجا زمانی انجام گرفت که هنوز مشخص نبود به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی عظیم اربعین برگزاری نخواهد شد.

سرهنگ خسروی ادامه داد: هیئت رئیسه نیروی انتظامی با توجه به تقارن ایام اربعین و هفته ناجا تصمیم گرفتند که برگزاری برنامه‌های هفته ناجا با چند روزی تأخیر صورت گیرد تا با توجه به مأموریت اربعین که هر ساله متولی آن نیروی انتظامی است تداخل در ماموریت‌ها نباشد و هر دو برنامه مراسم اربعین و هفته ناجا به خوبی برگزار شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا گفت: با توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا مراسم راهپیمایی اربعین امسال برگزار نخواهد شد و بنابر تصمیمات اتخاذی، هفته ناجا طبق زمان گفته شده شروع و پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی