Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-گروه جهادی منتظران ظهور در دهمین اردوی جهادی خود پدر زندان‌های امروز در زندان مرکزی تبریز حضور یافتند و به درمان بیماری‌های دهان و دندان زندانیان پرداختند.

خبرگزاری میزان - گروه جهادی منتظران ظهور در دهمین اردوی جهادی خود که در زندان‌های کشور انجام داده است، با حضور در زندان مرکزی تبریز مشغول درمان بیماری‌های دهان و دندان زندانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه جهادی خدمات دندانپزشکی رایگان به زندانیان ارایه می‌کند.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی این گروه با حضور در زندان مرکزی تبریز علاوه بر ارائه سه روزه خدمات دندانپزشکی اینبار تعداد ۵ نفر از زندانیان غیر عمد زندان تبریز را نیز آزاد کرده است.

بیشتر بخوانید: ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان همدان از سوی گروه جهادی منتظران ظهور

وی ادامه داد: این تعداد از زندانیان با کمک ۷۵ میلیون تومانی این افراد از زندان مرکزی تبریز آزاد شدند.

گروه جهادی منتظران ظهور از سال ۸۶ با یک تیم ۵ نفره کار خود را آغاز کرد و درحال حاضر ۵۰۰ عضو فعال دارد که در ۲۰ استان کشور بیش از ۲۰۰ اردوی جهادی دندانپزشکی برپا کرده است.

همچنین این گروه تاکنون در طول فعالیت خود به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و زائران اربعین خدمت رسانی داشتند و در دوران بیماری کرونا اقدام به تهیه ماسک برای نیازمندان کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: گروه جهادی اردوی جهادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گروه جهادی اردوی جهادی گروه جهادی منتظران ظهور زندان مرکزی تبریز اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان