Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی منتظران ظهور در دهمین اردوی جهادی خود که در زندان‌های کشور انجام داده است، با حضور در زندان مرکزی تبریز مشغول درمان بیماری‌های دهان و دندان زندانیان است.

به گزارش ایسنا، گروه جهادی منتظران ظهور خدمات دندانپزشکی رایگان به زندانیان ارایه می‌کند.

به گفته مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی این گروه با حضور در زندان مرکزی تبریز علاوه بر ارائه سه روزه خدمات دندانپزشکی اینبار تعداد ۵ نفر از زندانیان غیر عمد زندان تبریز را نیز آزاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تعداد از زندانیان با کمک ۷۵ میلیون تومانی این افراد از زندان مرکزی تبریز آزاد شدند.

گروه جهادی منتظران ظهور از سال ۸۶ با یک تیم ۵ نفره کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر ۵۰۰ عضو فعال دارد که در ۲۰ استان کشور بیش از ۲۰۰ اردوی جهادی دندانپزشکی برپا کرده‌ است.

همچنین این گروه تاکنون در طول فعالیت خود به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و زائران اربعین خدمت رسانی داشتند و در دوران بیماری کرونا اقدام به تهیه ماسک برای نیازمندان کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه: asriran.com/0038yg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی به صورت سرزده در منزل یکی از خانواده‌های کم‌برخوردار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان اردبیل حضور یافت و ضمن دلجویی و حمایت‌ معیشتی و قضایی، زمینه بازگشت دوباره سرپرست خانوار به جمع خانواده‌اش را فراهم کرد.
این زندانی جرایم غیرعمد و مالی که از چندین ماه پیش در حال سپری کردن دوران محکومیتش بود، همزمان با حضور دادستان اردبیل و همراهان در منزلش و دستور واریز مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع ستاد دیه به منظور پرداخت بدهی‌اش آزاد شد.
آفاقی و همراهان همچنین در جریان دیدار با خانواده این مددجوی زندانی چند قلم لوازم منزل، بسته کمک معیشتی، هدیه نقدی (یک فقره کارت بانکی)، بسته‌های نوشت‌افزار و اقلام فرهنگی در قالب کمک‌های مومنانه اهدا کردند.
دیدار دادستان اردبیل با خانواده‌های زندانیان کم‌برخوردار به‌صورت هفتگی انجام می‌شود و در جریان آن با همکاری نیکوکاران نیک‌اندیش و سایر نهادهای حمایتی و دولتی در صورت نیاز نسبت به ارایه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای یا بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان نیز مسائلی مانند ایجاد اشتغال خانگی برای آنها اقدام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است