Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۲ پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد.
گفتنی است، داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای تسهیل در مراجعه علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی دو پایگاه ثبت‌نام در محل دانشگاه و داخل شهر در نظر گرفته شده و علاوه بر کارشناسان آموزشی، مشاوران تحصیلی در محل این پایگاه‌ها حضور دارند و مراجعان می‌توانند از مشاوره رایگان تحصیلی برای انتخاب رشته‌های تحصیلی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اهر تا چهاردهم تمدید شده است.

داوطلبان برای آشنایی بیشتر با رشته‌های انتخابی خود، معرفی رشته‌های تحصیلی، همراه با اطلاعات جامع از ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و بازار کار می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه، کانال تلگرامی و اینستاگرامی اطلاعات لازم را کسب کنند.
شایان ذکر است، برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی و کاهش مراجعات مردمی و در راستای مراعات پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا شماره تلفن‌های عمومی معاونت‌ها، ادارات متبوع و شماره‌های داخلی قسمت‌های مختلف دانشگاه ازجمله حوزه‌های ریاست، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، اداری و مالی دانشگاه برای استحضار دانشجویان و عموم شهروندان لینک b ۲ n.ir/۹۱۶۳۰۸ شامل اطلاعات تلفن دانشگاه اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش دانشجو وزارت علوم دانشگاه آزاد اهر داوطلبان تحصیل پایگاه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،  بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان و بهبود زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری از مباحث این نشست بود.

بهبودزیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری مانند فرودگاه و راه آهن و راه‌های استان از مطالبات دانشجویی بود که خواستار پیگیری کریدور همدان / کرمانشاه/ وسنندج شد.

دانشجویی دیگر ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و بهره گیری از ظرفیت پایانه بین المللی خسروی را برای راه اندازی کاروان‌های کوتاه مدت زیارتی مطرح کرد.

کمبود تفریحگاه وشغل مناسب برای جوانان و راه اندازی رشته هنر در دانشگاه آزاد را یکی از دانشجویان دختر یاد آور شد.

قاسمی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی هم خواستار شناسایی / پیگیری و پیشگیری مشکلات استان به روش علمی و ارایه راهکار‌های تخصصی و راهگشا شد

صحرایی استانداردرادامه این نشست ، لزوم بازخوانی تاریخ را به دانشجویان توصیه کرد و گفت دانشگاه باید به تاریخ بعنوان شناسنامه خود نگاه کند. وی افزود متوجه باشیم کفه تمدنی در حال جابجایی است.

وی سپس در پاسخ به مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه / با اشاره به پیگیری بهسازی فرودگاه / ارتقا کیفی راه آهن / و اصلاح راه‌های استان/ از دانشجویان خواست برای حل مشکلات نسخه اجرایی ارایه دهند.

صحرایی تاکید کرد راه اندازی دانشکده هنر دردانشگاه ازاد اسلامی /و رشته میراث فرهنگی در دانشگاه رازی درحال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد