Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@19:15:34 GMT

پیش بینی وضعیت بازار طلا در هفته پیش رو

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۸۸۷۷

پیش بینی وضعیت بازار طلا در هفته پیش رو

به گزارش صدای ایران، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود چنانچه بانک مرکزی بتواند بازار ارز را کنترل کند قیمت طلا هفته آینده ارزان خواهد شد؛ در غیر اینصورت ممکن است قیمت طلا دوباره نوسان داشته باشد.
به نوشته تجارت نیوز نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چشم‌انداز قیمت طلا در هفته آتی گفت: از ابتدای هفته تاکنون(99/7/5)قیمت انس جهانی طلا حدود 24 دلار رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گرم طلای 18 عیار نیز 64 هزار تومان گران شده است. پیش‌بینی می‌شود چنانچه بانک مرکزی بتواند بازار ارز را کنترل کند قیمت طلا هفته آینده ارزان خواهد شد؛ در غیر اینصورت ممکن است قیمت طلا دوباره نوسان داشته باشد.

مسعود یزدانی درباره وضعیت خرید و فروش در بازار طلا افزود: تقاضا برای خرید مصنوعات طلا به شدت پایین است. فعلا نه خریداری در بازار مصنوعات طلا وجود دارد و نه فروشنده‌ای؛ این در حالی است که تقاضا برای خرید سکه زیاد است.

او به افزایش قیمت انواع سکه اشاره و اظهار کرد: در طول شش روز گذشته سکه طرح جدید 820 هزار تومان، نیم سکه 600 هزار تومان، ربع سکه 700 هزار تومان و سکه گرمی 350 هزار تومان گران شده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بازار طلا پیش بینی قیمت طلا هزار تومان قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • پیش‌بینی قیمت میلگرد آجدار در سال 1403
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • فوبیای وام مسکن
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • سود ۴۵ درصدی بازار سرمایه با کاهش تنش‌ها