Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:39:50 GMT

نام مدافع چلسی در لیست خرید بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۰۹۷

نام مدافع چلسی در لیست خرید بارسلونا

آنتونی رودیگر، مدافع 27 ساله و آلمانی چلسی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال نام های زیادی از جمله اریک گارسیا و آیمریک لاپورته برای تقویت خط دفاعی بارسلونا مطرح شد، اما هنوز بازیکن جدیدی به اردوی بلوگرانا اضافه نشده است. سایت گل در گزارشی مدعی شد احتمال دارد آنتونی رودیگر، مدافع تنومند چلسی در روزهای پایانی پنجره تابستانی راهی نوکمپ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به نظر می رسد فرانک لمپارد اعتقاد چندانی به بازی دادن به آنتونی رودیگر ندارد و بعد از انتقال تیاگو سیلوا به چلسی، شرایط برای حضور این بازیکن در ترکیب ثابت دشوارتر شده است. البته دستمزد هفته ای 150 هزار پوندی آنتونی رودیگر کار را برای تیم های خواهان او دشوار ساخته، اما ممکن است بارسلونا با قراردادی قرضی قادر به جذب این بازیکن باشد.

 

آنتونی رودیگر در طی این سالها عملکرد پرفراز و نشیبی در ترکیب چلسی داشته و در صورت انتقال به بارسلونا نیز احتمالا گزینه جانشین و ذخیره مدافعانی چون جرارد پیکه و کلمنت لانگله خواهد شد. البته به جز بارسلونا نام تیم هایی چون تاتنهام و رم نیز به عنوان مشتریان احتمالی آنتونی رودیگر مطرح شده است. چلسی در تابستان امسال دست به خریدهای بزرگی زده و مبالغ هنگفتی را برای جذب بازیکنان جدید صرف کرد، به هعمین علت آنها احتمالا مشکلی با فروش برخی بازیکنان مازاد لیست خود نخواهند داشت.

نقل و انتقالات اروپا بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 آنتونیو رودیگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 آنتونیو رودیگر آنتونی رودیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت