Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@21:15:00 GMT

ایران خودرو: خط تولید هایما متوقف نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۹۳۱۰

به گزارش اکوفارس، ایران خودرو در خصوص تحویل خودروهای هایما اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است : 


1- در حال حاضر خط تولید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان فعال است.

2- از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 491 دستگاه هایما تحویل مشتریان شده است. در حال حاضر اجرای تعهدات حدود هشت هزار دستگاه خودرو هایما در دو مدل اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 و اس.7 در دستور کار قرار دارد.

3- مشکلات و موانع ایجاد شده در تامین قطعات این محصول به دلیل تحریم‌های بین المللی، سبب تولید با تاخیر شده است. در حال حاضر تاخیر در تعهدات این محصول از مرداد سال 98 تا خرداد 99 است که در حال حاضر صدور دعوتنامه برای موعد تحویل مرداد ماه سال 98 در حال انجام است.

4- درصورت تامین و تدارک قطعات، امسال 20 هزار دستگاه هایما اس.7 و اس.5 در شرکت ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد.

5- از سوی دیگر، با توجه به نیاز مشتریان به خودرو، طرح تبدیل این خودرو با محصولات دیگر ایران خودرو در دستور کار قرار دارد تا در صورتی تمایل مشتریان، آنهایی که مایل به تبدیل بودند نسبت به آن اقدام کنند. این طرح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. بدیهی است، در صورت اقدام نکردن مشتریان برای تبدیل، خودروی ثبت نامی هرچند با تاخیر، قابل تحویل خواهد بود.

6- قیمت محصولات براساس قیمت زمان تحویل محاسبه می‌شود و در صورت تبدیل نیز قیمت محصولات جایگزین براساس قیمت موعد تحویل محاسبه خواهد شد."

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایران خودرو حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول