Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه در آمریکا از آغاز برنامه‌ریزی وزارت دادگستری این کشور برای مقابله با شورش‌ها و درگیری‌های احتمالی در روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، واشنگتن‌‌پست جمعه شب به وقت تهران به نقل از منابع آگاه گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا برنامه‌ریزی برای مقابله با خشونت و ناآرامی‌های احتمالی در روز انتخابات ریاست جمهوری این کشور را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع آگاه به خبرنگار واشنگتن‌پست گفته‌اند که با توجه به فضای مسموم حاکم بر رقابت‌های انتخاباتی آمریکا، وزارت دادگستری این کشور قصد دارد در راستای آمادگی برای مقابله با درگیری‌های احتمالی بین هواداران نامزدها و پیشگیری از بروز مشکلات جدی در حوزه‌های رأی‌گیری، نیروهایی را در مقرهای پلیس فدرال آمریکا در سراسر این کشور مستقر کند.

یک مقام امنیتی دولت فدرال آمریکا که به شرط عدم افشای نامش با واشنگتن‌پست مصاحبه کرده، در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با خشونت و شورش در روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد: «وزارت دادگستری و اف‌.بی‌.آی همیشه برای سناریو‌هایی که ممکن است در انتخابات رخ دهد، از جمله احتمال بروز خشونت در روزهای منتهی به انتخابات و درگیری در محل‌های رأی‌گیری، برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام می‌دهند.»

وی افزود: «اما امسال با توجه به ناآرامی‌هایی که در کشور اتفاق افتاده  و همچنین به دلیل همه‌گیری کووید-19 و احتمال تقلب در انتخابت، برنامه‌ریزی‌ها بسیار جدی‌تر از سال‌های گذشته است.»

هشدار نهادهای امنیتی آمریکا درباره احتمال وقوع شورش در آستانه انتخاباتمناظره انتخابات آمریکا | بایدن: اگر رأی بیاورم باید بروی/ ترامپ: انتقال قدرتی در کار نخواهد بود؛ کلینتون می‌خواست کودتا کندسرقت آرا در انتخابات آمریکا چگونه صورت می‌گیرد؟ترامپ: شاید برنده انتخابات آمریکا ماه‌ها مشخص نشودسی ان ان: ترامپ انتخابات آمریکا را بی اعتبار کرده استنگرانی اف بی آی از درگیری بین گروه‌های افراطی پیش از انتخابات آمریکا

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افول هژمونی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار آمریکا افول هژمونی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار آمریکا انتخابات آمریکا روز انتخابات وزارت دادگستری برای مقابله برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید تاکید کرد که واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.

به گزارش ایسنا، بایدن گفت که واشنگتن به حصول آتش‌بسی در غزه متعهد است که باعث آزادی اسرا و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شود.

وی در ادامه گفت: ما به حفاظت از آمریکا، منافع و شرکای خود در منطقه ازجمله عراق متعهد هستیم.

رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد که این کشور درحال همکاری نزدیک با عراق جهت غلبه بر داعش است.

السودانی نیز با اشاره به اینکه این دیدار در برهه‌ای حساس رخ داده است بر اهمیت روابط میان دو کشور تاکید کرد.

وی تاکید کرد که بغداد به دنبال تغییر همکاری نظامی به شراکت کامل با ایالات متحده است.

السودانی با اشاره به اینکه دیدگاه‌های این کشور درخصوص مسائل منطقه ممکن است در برخی موارد با آمریکا متفاوت باشد، تاکید کرد که بغداد نیز به دنبال جلوگیری از تشدید درگیری‌ها می‌باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم