Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف سرپرست اداره صمت شهرستان فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  با بیان اینکه به منظور کاهش التهاب قیمت مسکن، اجرای طرح بازرسی و نظارت بر بازار املاک با دستور دادستانی فسا اجرا شد، گفت: در اجرای این طرح گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی مشاورین املاک با حضور بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی اجرا شد که در این راستا تعداد ۱۲ واحد بدون پروانه و مجوزات لازم پلمب و تعداد ۱۴واحد دیگر که بدون مجوز بودند اخطار۴۸ ساعته پلمب دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در همین راستای نیز ۱۰ نفر از دلالان که در سطح شهر و بنگاه‌های املاک رفت وآمد زیادی داشتند شناسایی و به دادستان معرفی شدند.

ظریف با بیان اینکه این طرح که از اوخر شهریور آغاز شده قراره تا کاهش التهاب قیمت مسکن به صورت مستمر هر هفته اجرای شود و تاکنون دراین مدت ۵۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرارگرفته و با تخلفات آن‌ها برخورد جدی صورت گرفته و همچنین به واحد‌های صنفی مشاورین املاک که بدون مجوز بوده ویا از مهر بدون مجوز استفاده می‌کردند اخطار داده شده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت پلمب و اخطار واحد صنفی مشاورین املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان از کشف ۲ هزار و ۶۷۵ بند تخلف در بازرسی‌های به عمل آمده در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالرضا پیروی‌منش اظهار داشت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز1403 بازرسان این سازمان بیش از 10هزار و 234 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در استان به عمل آوردند.

وی افزود: از بازرسی های به عمل آمده دو هزار و 403 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی توسط بازرسان این سازمان در طرح نظارتی مذکور تشکیل شده است.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان عنوان کرد:طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 به مدت 36 روز در استان هرمزگان صورت پذیرفت.

پیروی منش اظهار داشت: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت است که در پرونده‌های تشکیل شده با مجموع دو هزار و 675 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 101 میلیارد و 919 میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تصریح کرد: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 بیش از 460مورد گشت مشترک با دستگاه های مرتبط در هرمزگان صورت گرفته است.

پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • حل مشکل بیمه مشاوران با اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد