Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۵ شهریور ماه بود که گمشدگی «معین شریفی»جوان ۳۶ ساله کردکویی به نیروی انتظامی و هلال احمر گزارش شد.

این جوان کوهنورد، برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که از آن زمان مفقود شده و بعد از ۱۹ روز جستجو هنوز رد و نشانه ای از وی به دست نیامده است.

روز گذشته (جمعه) جستجوی گسترده ای برای یافتن این جوان انجام شد که هیچ نتیجه ای در بر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کردکوی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته (جمعه) با بیش از ۷۰ کوهنورد داوطلب از دو نقطه از منطقه درازنو به سمت پایین و از پارک جنگلی به سمت بالا جستجو شده و بعد از ساعت ها پیاده روی و جستجو، هیچ رد و نشانه ای حاصل نشد.

ابراهیم قدمنان گفت: روزهای گذشته توسط کوهنوردان، هلال احمر و غیره از غرب تا سرکلاته و از شرق تا بالاجاده جستجو شده و نتیجه ای حاصل نشده است.

وی بیان کرد: پدر این جوان کردکویی معتقد است که پسرش کوهنورد توانمندی بوده و در این جنگل نیست.

فرماندار کردکوی ادامه داد: احتمالات قضایی و انتظامی توسط دستگاه قضا و اطلاعات انتظامی در دست بررسی است.

قدمنان بیان کرد: طی این مدت از تمام توان نیروهای امدادی و کوهنوردان و سگهای تجسس و هلی شات و تجهیزات فنی استفاده شده است.

کد خبر 5038499

منبع: مهر

کلیدواژه: کردکوی فرماندار کردکوی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه شهرکرد اربعین 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه

آقای رئیسی بخشدار بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد گفت: امروز دوشنبه دو گروه غواص برای یافتن پیکر بی جان این کودک مشغول انجام عملیات جستجو و نجات هستند ولی تاکنون موفق به دسترسی به وی نشده اند.

وی افزود: دیروز یکشنبه سه کودک در روستای نارمه، کنار رودخانه نارمه در حال بازی بودند که یکی از آن ها در رودخانه افتاد و غرق شد.

بیشتر بخوانید

غرق شدن کودک سه ساله در رودخانه زاینده رود

رئیسی اضافه کرد: با اعلام این خبر بلافاصله مراتب به فرمانداری، نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان اطلاع رسانی و کار جستجو برای پیدا کردن پیکر این کودک صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • جنایت در غزه نتیجه جاهلیت مدرن است
  • فشار‌های قضایی و انتظامی در بحث حجاب جواب نمی‌دهد