Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی کشور بر لزوم نگاه همگرایانه مسئولان فارس برای تسریع در بازسازی ساختمان آسیب دیده مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز تاکید کرد.

دکتر سید محمدجواد شوشتری در حاشیه بازدید از ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز که در حوادث آبانماه ٩٨ دچار آسیب جدی شد، در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: اگرچه اتفاق نامیمونی حادث شد اما همکاران ما در مجموعه جهاددانشگاهی فارس از این فرصت استفاده بهینه کردند و زیباسازی و بازسازی مطلوبی در شأن یک کار فرهنگی، آموزشی و هنری انجام دادند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: متاسفانه سالن آمفی تئاتر این مرکز که پتانسیلی برای شیراز محسوب می‌شد و به بخشی از نیازهای استان پاسخ می‌داد، در جریان این حوادث مورد حمله آشوب کنندگان قرار گرفت و خاکستر شد.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: مسئولان استان فارس به این امر واقف هستند که وجود این سالن تا چه میزان نیازهای فرهنگی، هنری و اجتماعی یک منطقه نسبتا متوسط شهر را برآورده می‌کند، لذا همه تلاش ما این است که با کمک سرمایه گذار و خیر، اقدام به بازسازی هرچه سریعتر این سالن شود.

شوشتری اضافه کرد: با توجه به گرانی امر نوسازی و افزایش قیمت‌های روزانه، عزممان جزم است تا این ساختمان را به حالت سابق برگردانیم.

او تصریح کرد: حادثه آبانماه و آتش سوزی این مجموعه، اتفاق ناخواسته‌ای بود که یکی از همکاران جهادگرانمان را دچار آسیب بسیار جدی کرد و اگرچه همکاران ما در استان فارس همه تلاششان کردند که اتفاقی نیفتد اما آسیب‌هایی تحمیل شد که نه بیمه آن را قبول می‌کند و نه از بودجه‌های بحران، ردیفی برای بازسازی این مرکز تخصیص یافته است.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: پس از حادثه و کارشناسی‌های انجام شده، خسارت ١٠ میلیارد تومانی برای بازسازی ساختمان برآورد شد اما با افزایش قیمت‌ها و گرانی بازسازی و نوسازی، این مبلغ بالاتر رفته است.

شوشتری گفت: این حادثه در انتهای فصل بودجه این اتفاق حادث شد و قبل از آن بودجه پیشنهادی را به دولت داده بودیم و به ناچار در کنار برخی بودجه‌ها رقمی کمتر از یک میلیارد تومان برای بازسازی این ساختمان اختصاص یافت.

او همچنین با بیان اینکه ٨٠ درصد از بودجه جهاددانشگاهی از محل درآمدهای داخلی خود مجموعه است، عنوان کرد: بهم ریختگی درآمدهای جهاددانشگاهی پس از شیوع کرونا موجب شده تا تزریق اعتبار را به درجه اهمیت مسائل انجام دهیم.

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به این موضوع که اتفاق آبانماه و آسیب دیدن این ساختمان، زخمی به پیکره شهر شیراز وارد کرد، گفت: انتظار استمالت از مدیران استان داریم تا با یک تقسیم ودجه بین استانداری، برنامه و بودجه و شهرداری و دیگر مجموعه‌های مرتبط، آثار این ساختمان آسیب دیده به سرعت از بین برود.

شوشتری همچنین گفت: جهاددانشگاهی فارس، نمای ساختمان و اتاق‌های آموزشی این مرکز را بازسازی کرده ‌اما بازسازی ونوسازی سالن آمفی تئاتر از توان مالی این مجموعه خارج است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاددانشگاهی فارس شهر شیراز آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات

مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستورقضایی  برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به  محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فارس به نقل از منبع آگاه: خبر آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه اتمی دیمونا کذب است / دیمونا جزو اهداف عملیات تنبیهی اخیر نبوده
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • پلیس: فوت بدلیل بی‌حجابی در ساختمان وزرا کذب است
  • «سعید بی‌ناموس» چگونه خودکشی کرد؟‌ + ویدئو | گوشه ای از رعب و وحشت شروری که در ساختمان وزرا فوت کرد
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • جزئیات جدید درباره «فوت یک نفر در ساختمان وزرا»؛ این شخص چه کسی بود؟
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است