Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج نبود خودروی نردبان دار را یکی از مهمترین مشکلات سازمان آتش نشانی یاسوج عنوان کرد و گفت: همچنین سازمان مشکلات دیگری از جمله کمبود خوروی سبک و لباس ضد حریق را دارد.

“محمد رستمی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: روزانه حدود ۵۰۰ تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی یاسوج داریم که از این تماسها تنها ۱۰ درصد واقعی و مابقی یا تماس اشتباهی و یا مزاحمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های سال گذشته سازمان ۸۶۷ مورد بوده اند، تصریح کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۹۷ مورد ماموریت انجام گرفته که با توجه به آمار ثبت شده کاهش ماموریتهای انجام گرفته را داشته ایم که می توان علت این کاهش را مربوط به آموزش، اطلاع رسانی و رسانه ها دانست.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج اظهار کرد: حدود ۲۰ درصد ماموریت‌ها مربوط به آتش سوزی مزارع و منابع طبیعی بوده که در فصول گرم سال اتفاق می افتد و معمولا علت مشخصی ندارند.

رستمی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون محبوس شدن در آسانسور و منازل حدود ۴۰ درصد از ماموریت‌های سازمان را به خود اختصاص داده اند.

وی نبود خودروی نردبان دار را یکی از مهمترین مشکلات سازمان آتش نشانی یاسوج بیان کرد و ادامه داد: همچنین سازمان مشکلات دیگری از جمله کمبود خوروی سبک و لباس ضد حریق را دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج  بیان کرد: هم اکنون با سه ایستگاه عملیاتی و ۶۰ نفر نیرو که از این تعداد ۱۰ نفر نیروی ستادی و ۵۰ نفر نیروی عملیاتی هستند به شهروندان خدمات رسانی می کنیم.

رستمی در خصوص توصیه ایمنی به مردم بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما هشدارهای ایمنی از جمله بازدید و بررسی بخاری‌ها و دودکش‌ها را در برنامه داشته باشند که مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش نشاني آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج لباس سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتش یار سوم محسن مرادی در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۱۱.۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، این حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۱۴، ۳۵،۳۶ و ۷ همراه با ۶ دستگاه خودرو  راهی محل حادثه در پیامبر اعظم ۶۵ شدند.

وی افزود:  آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه جوان ۳۵ ساله ای که تنها مصدوم این حریق بود و دچار سوختگی جزئی شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند.

طبق گفته افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، بر اثر این حریق  قسمتی از انبار و مقداری چوب نئوپان دچار حریق شده بود که اطفا شد.

سر آتش یار سوم مرادی گفت: علت این حادثه در دست بررسی های کارشناسی است.

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش