Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۶۳ اتوبان زنجان- تبریز بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری ال ۹۰ به علت عدم توجه به جلو  با یک دستگاه سواری سمند برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عظیمی ادامه داد: در این حادثه یکی از سرنشینان سواری ال ۹۰ به علت نبستن کمربند ایمنی و پرتاب شدن به بیرون جان خود را از دست داد و یک تن دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.   او از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده های استان تردد کنند.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی پلیس راه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران