Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان حق التدریس تا آذر ماه راهی دانشگاه فرهنگیان می‌شوند از تدوین لایحه رتبه‌بندی معلمان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر با موضوع تعارض منافع در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اجلاس سی و چهارم روسای آموزش و پرورش کشور یک ماه قبل برگزار شد و برای نخستین بار بعد از ۴۱ سال، رهبر معظم انقلاب در این اجلاس حضور یافتند و به صورت ویدیو کنفرانس نکات بسیار ریز و دقیقی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رهبر انقلاب به موضوع مدارس دولتی و اینکه نباید دچار آسیب شود، تأکید داشتند و گفتند " فردی که در دورترین نقطه کشور است با فردی که در محلات تهران است باید به یک اندازه از نصیب آموزشی بهره ببرند" این موضوع می‌تواند از ابزار‌های اینترنت تا معلم خوب و امکانات را شامل شود.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب تأکید کردند که از این به بعد باید پذیرش و جذب نیروی انسانی از طریق دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی باشد، گفت: امسال ۷۳ هزار نفر از این طریق جذب می‌شوند، ۲۰ هزار نفر از طریق کنکور سراسری و ۳۳ هزار نفر از طریق ماده ۲۰ که ۵ هزار نفر مربوط به سهمیه قبل است همچنین ۲۴ هزار نفر از نیرو‌های حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی جذب خواهند شد که تا الان منتظر بودیم نیرو‌های پیش دبستانی و شرکتی به این جمع اضافه شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: دولت پنجم مهر آیین‌نامه مربوطه را مصوب کرد، با مدیران استان‌ها هماهنگ کردیم تا امتیازات هر چهار گروه مشخص شود، نهایتا برای آذرماه راهی دانشگاه فرهنگیان می‌شوند همچنین مقدمات لایحه رتبه بندی آماده شده و به زودی ارائه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حق التدریس دانشگاه فرهنگیان رتبه بندی دانشگاه وزارت آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، رضامراد صحرایی در ویراستی نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت. 

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری پانا قرار داده، تعداد ۵۷۰۹ نفر از دانشجو‌ معلمان ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند. 

این دانشجو معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس هستند و در همه استان‌ها به غیر از استان‌های اردبیل، ایلام، لرستان، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی با هدف کمک به رفع بحران کمبود معلم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم آستین همت بالا زده‌اند.

همچنین طبق اعلام این دانشگاه، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، تهران، سیستان‌و‌بلوچستان، فارس، کرمان و مازندران بیشترین جذب این گروه از دانشجومعلمان را داشته اند.

دیگر خبرها

  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند