Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:00:02 GMT

دولت در انتخاب استاندار خراسان رضوی تعلل نکند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۰۲۷

دولت در انتخاب استاندار خراسان رضوی تعلل نکند

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در انتخاب استاندار برای خراسان رضوی، توقف بسیاری از کارها را درپی دارد و دولت باید تکلیف استان را هرچه زودتر مشخص کند.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا دولت برای انتخاب استاندار خراسان رضوی از نمایندگان استان هم نظرخواهی کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تا جایی که بنده اطلاع دارم تاکنون مشورتی با نمایندگان استان صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه استاندار پیشنهادی در وهله اول باید شناخت درستی از منطقه داشته باشد، افزود: مدیرعالی دولت باید دیدگاه درستی نسبت به امام رضا(ع) و پایتخت معنوی جهان اسلام داشته و برنامه‌های استاندار پیشین، آقای رزم حسینی را ادامه دهد و توانایی ایجاد اتفاق نظر و اجماع را در منطقه داشته‌باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا ضرورتی بر انتخاب استاندار بومی در خراسان رضوی می‌داند یا خیر، افزود: استاندار بعدی خراسان رضوی باید شخصی توانمند باشد و بومی بودن یا نبودن وی اهمیتی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار خراسان رضوی انتخاب استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌های جدی استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۳۴۲ پروانه بهره‌برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم بکنیم.

دیگر خبرها

  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع