Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاهان اولین تیمی لیگ برتر فوتبال بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد و اسماعیلی فر و نژادمهدی را به خدمت گرفت، اما بعد از حضور  نویدکیا در سِمَت سرمربیگری این تیم روند جذب بازیکن از سوی این تیم اصفهانی متوقف شد و همین موضوع هواداران اصفهانی را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما هنوز در فصل جابه جایی نفرات هستیم و اطلاعات خود را به بیرون درز نمی‌دهیم. همچنین ۲ بازیکن به خدمت گرفته ایم و لیست نفرات باید جا داشته باشد تا بازیکن جدید جذب کنیم. نویدکیا لیست بازیکنان مدنظر خود را تحویل مدیران داده است، اما در ابتدا باید تکلیف بازیکنانی که در سال‌های گذشته قرارداد داشته اند مشخص شود و بعد به سراغ نیاز‌های تیم برویم.  

بیشتر بخوانید

دومین بمب نقل و انتقالاتی سپاهان در راه است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد

 

به گزارش تابناک، مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خردادماه پرداخت خواهد شد.

میرهاشم موسوی، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

موسوی با اشاره به این‌که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از ۲۰ فروردین آغاز شده است، گفت: تلاش می‌کنیم افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت ماه در احکام آنان اعمال و معوقات فروردین ماه نیز خردادماه به حساب آنان واریز شود. وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته برای پرداخت ماهانه ۲۷ هزار میلیارد تومان حقوق و مستمری، ماهانه حدود ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان کسری وجود داشت است گفت : در تمام ماه‌های سال گذشته موفق شدیم حدود ۴۴ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگان و سایر تعهدات سازمان را بدون یک ریال استقراض از بانک‌ها تأمین و بموقع پرداخت کنیم.

موسوی همچنین با تشریح رویکرد سازمان تأمین‌ اجتماعی ،که ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به بازنشستگان و شرکای اجتماعی است افزود: برنامه‌های خوبی از جمله سفرهای رایگان به مشهد مقدس و پرداخت تسهیلات بانکی به بازنشستگان مرحله اجرا در آمده است.

 منبع: اقتصادنیوز

دیگر خبرها

  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • طالبی: بار ناکامی‌های تنها بر دوش مورایس نیست/ سپاهان در یارگیری باهوش عمل نکرد
  • اعلام زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • دوره سربازی از شهریور ماه کوتاه می‌ شود
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد