Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:45:50 GMT

شماره گذاری خودروهای رنو بلامانع اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۲۰۵

شماره گذاری خودروهای رنو بلامانع اعلام شد

به گزارش «تابناک»، براساس نامه سازمان حفاظت محیط زیست به رئیس پلیس راهور شماره‌گذاری تعدادی از خودروهای رنو بلامانع اعلام شد.

در این نامه آمده است:

با عنایت به درخواست شرکت سایپا مبنی بر شماره‌گذاری خودرو‌های بنزینی باقیمانده از نوع رنو ساندرو، استپ وی، پارس تندر، چانگان و آریو مجموعاً به ترتیب به تعداد ۳۰۶۰، ۲۹۰ و ۴۲۰ دستگاه است اعلام می‌دارد شماره‌گذاری خودرو‌های مذکور مطابق با شماره شاسی‌ها حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ماه ۹۹ و صرفاً برای مدل سال ۹۸ از نظر این سازمان بلا مانع است البته ادامه فرآیند شماره‌گذاری منوط به اخذ تاییدیه مجدد این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی بندر دیلم محیط زیست خودرو رنو شماره گذاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 علیرضا رزم حسینی بندر دیلم شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، گمرک ایران در بخشنامه‌ای موضوع عدم امکان استفاده از تصویب نامه هیأت وزیران مبنی بر واردات کالاهای اساسی از طریق شرکت‌های تعاونی مرزنشینان و پیله ورانی که طی سال‌های ۹۷ الی ۹۹ اقدام به صادرات کرده‌اند را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است: حسب اعلام دفتر مقررات صادرات و واردت سازمان توسعه تجارت به موجب نامه شماره ۲۳۶۱۴۰۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ در اجرای تصمیمات متخذه در کمیته کارشناسی برگشت ارز حاصل از صادرات، امکان استفاده از تصویب‌نامه شماره ۱۵۵۲۶۹ ت ۵۸۵۹۷ مورخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۶ هیأت وزیران مبنی بر واردات کالاهای اساسی ضروری و میوه شامل برنج، چای، دانه‌های روغنی، نهاده‌های دامی دام زنده گوشت گاو و گوساله، مغز گردو، بادام هندی و همچنین میوه‌های گرمسیری و نارنگی از طریق شرکت‌های تعاونی مرزنشینان و پیله ورانی که طی سال‌های ۹۷ الی ۹۹ اقدام به صادرات نموده‌اند، میسر نیست.

خواهشمند است دستور فرمائید با توجه به نامه شماره ۲۱۰۱۷۶۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ دفتر مذکور (تصویر پیوست) ضمن ارسال آمار و اطلاعات اظهار نامه‌های صادراتی و وارداتی مربوطه در مهلت اعتبار مصوبه به ادارات صمت استان‌ها، اقدامات قانونی لازم معمول نمایند. بدیهی است با صدور این ابلاغیه بخشنامه‌های شماره ۰۷۴۲۳۷ مورخ ۱۴۰۰.۱.۲۳ شماره ۲۴۹۲۱۴ مورخ ۱۴۰۰.۲.۲۷ این دفتر کان لم یکن اعلام می‌گردد.

مسؤولیت نظارت بر حسن اجرای این ابلاغیه بر عهده بالاترین مقام اجرایی گمرکات استان خواهد بود.

کد خبر 6085076 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران