Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:27:22 GMT

تصادف زنجیره‌ای در محور نهبندان بیرجند با ۶ مصدوم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۲۸۴

تصادف زنجیره‌ای در محور نهبندان بیرجند با ۶ مصدوم

شامگاه جمعه ۱۱ مهرماه جاری برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو و یک دستگاه پراید در کیلومتر ۶۲ محور نهبندان به بیرجند حوالی برجک اسماعیل‌آباد رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شامگاه جمعه ۱۱ مهرماه جاری برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو و یک دستگاه پراید در کیلومتر ۶۲ محور نهبندان به بیرجند حوالی برجک اسماعیل‌آباد رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه، ۶ نفر مصدوم شدند که حال چهار نفر از مصدومان مساعد نیست و برای درمان به بیمارستان سربیشه منتقل شدند.

علیرضا رضایی رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی در این مورد گفت: عدم رعایت حق تقدم عبور در حین ورود از فرعی به اصلی از جانب پژو و علت دوم بی‌احتیاطی راننده پراید به علت بی‌توجهی به جلو نسبت به عابر پیاده و خسارت وارده به پژو است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی پسربچه چهار ساله در استخر باغ و وقوع تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر باغ ساعت ۱۶:۵۴ امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در پی این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود یک پسربچه چهار ساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای ۲۰۶، مینی بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه ادامه داد: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در پی این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

کد خبر 745630

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان