Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@13:01:58 GMT

فیلم| بحران آتش سوزی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۳۹۷۴

فیلم| بحران آتش سوزی در کالیفرنیا

خبرگزاری میزان-ایالت کالیفرنیا که از مدت‌ها پیش با آتش سوزی‌های گسترده مواجه شده، همچنان با این بحران دست و پنجه نرم می‌کند.

خبرگزاری میزان - ایالت‌های غربی آمریکا و از جمله کالیفرنیا از ابتدای ماه سپتامبر با آتش سوزی‌های گسترده‌ای مواجه شده اند و این آتش سوزی‌ها همچنان ادامه دارد.

آتش سوزی در کالیفرنیا تاکنون به نابودی بخش عمده‌ای از جنگل‌های ایالت‌های غربی آمریکا منجر شده و مرگ ده‌ها نفر را نیز در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه گاردین گزارش داد که دود ناشی از ده‌ها آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا همچنان آسمان ایالت‌های غربی آمریکا را طی رزو‌های آینده فرا خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: عکس| ادامه آتش سوزی در کالیفرنیا؛ برق هزاران مشترک قطع شد فیلم| آتش سوزی در ۱۲ ایالت آمریکا؛ ۱۵ نفر کشته و صد‌ها هزار نفر آواره شدند

انتظار می‌رود که طی زرو‌های آینده آلاینده‌های هوا افزایش یافته و انتظار افزایش آتش سوزی‌ها نیز می‌رود.

اداره هواشناسی کالیفرنیا اعلام کرده که برای روز‌های آینده موج افزیش دما ادامه خواهد داشت و هشدار‌ها در این باره نیز پابرجا خواهد ماند.

توده گسترده دود و غبار ناشی از این اتش سوزی‌ها آسمان مناطق اطراف را فرا گرفته و از پورتلند و اورگن تا سانتا باربارا و کالیفرنیا پراکنده شده است.

بر اساس آمار منتشر شده، از ابتدای سال جاری در کالیفرنیا ۸ هزار و ۲۰۰ آتش سوزی رو داده، از ماه گوست تاکنون ۳۱ نفر در این ایالت بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست داده اند، ۸ هزار ساختمان نابود شده و ۵۳ هزار نفر در حال حاضر در کالیفرنیا مجبور به تخلیه منازل مسکونی خود شده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل آتش سوزی در کالیفرنیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش سوزی در کالیفرنیا حوادث بین الملل آتش سوزی در کالیفرنیا آتش سوزی در کالیفرنیا آتش سوزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

توفان شن در شهر آتن یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه برپایی چادر تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز پناهجویان در پشت دیوارهای مرزی ایالات متحده آمریکا/ رویترز تحصن و تعطیلی کلاس درس از سوی دانشجویان در کالج امرسون در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به نسل کشی اسرائیل و در حمایت از مردم غزه/ رویترز استقبال از نخست وزیر انگلیس از سوی صدراعظم آلمان در برلین/ خبرگزاری فرانسه کشاورزان ایالت جنوبی "تامیل نادو" هند، در جریان اعتراضی در شهر دهلی جمجمه و استخوان‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ادعا می‌کنند بقایای بقایای کشاورزان تامیل است که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. آنها خواستار قیمت بهتر برای محصولات کشاورزی شان هستند./ رویترز بقایای موشک های بالستیک ایرانی در نزدیکی شهر " آراد" در جنوب اسراییل/ رویترز مزرعه گل لاله در هلند/ رویترز تظاهرات علیه قطع بودجه های آموزشی در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز و خبرگزاری فرانسه رژه خیابانی در صدونهمین سالگرد واقعه نسل کشی ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در شهر ایروان ارمنستان/ خبرگزاری فرانسه یک بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری در هانوفر آلمان با یک ربات "سنگ – کاغذ- قیچی" بازی می کند./ خبرگزاری فرانسه واکسیناسیون کودکان در یک مرکز بهداشتی در هاندان چین/ DDP کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا