Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین جانمایی تندیس‌های جهانی سینمای مستند در موزه سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، در این مراسم که برخی از اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، مدیران وکارشناسان موزه سینما حضور داشتند، تندیسهای جهانی مستندسازان در جایگاهی مشخص جانمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو نشست‌های مشترک میان مدیران موزه سینما و هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند مقرر شد جایگاه سینمای مستند در موزه سینما در دو مرحله اجرا شود که در مرحله نخست جانمایی تندیس‌های جهانی سینمای مستند در تالار بینالملل‌انجام شد و در مرحله بعد اتاق سینمای مستند نیز در موزه سینمای ایران راهاندازی خواهد شد.

سازکار راهاندازی اتاق مستند سینمای ایران در آینده ای نزدیک با همکاری مشترک انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند و موزه سینما تعیین و مشخص میشود.

در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد برخی از اعضای انجمن همچون منوچهر مشیری، ارد زند، مهوش شیخ الاسلامی، هوشنگ میرزایی، محمدرضا وطن دوست، فتح الله امیری، نیما عسگری، آرش لاهوتی، آرش اسحاقی و محسن استادعلی و مدبر عامل موزه سبنما مهران عباسی حضور داشتند.

علاوه بر موارد ذکر شده مقرر شد امکان بهره برداری از سایر امکانات وظرفیت های مجموعه موزه از جمله اکران ویژه فیلم‌، نقد وبررسی، نشست های تخصصی و بزرگداشت وساخت تندیس پیشکسوتان سینمای مستند نیز فراهم شود.

 در این رویداد به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط حضور سایر اعضاء انجمن صنفی کارگردانان مستند مقدور نبود.

هرکدام از اعضای انجمن با هماهنگی هیئت مدیره انجمن و موزه سینما می‌توانند تندیس‌های خود را به موزه سینما اهداء کنند.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: موزه سینما فیلم مستند سینمای مستند انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند سینمای ایران موزه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • باغ بدشگون به سینمای ایران رسید
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها