Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، طی ۳ ماهه گذشته بیش از ۱۳۰ دوره آموزشی توسط این فدراسیون با حضور حدود ۴ هزار نفر در بخش‌های مختلف از جمله دانش افزایی، و مسابقات مجازی در جهت توسعه همگانی برگزار شده است. انجام این برنامه‌ها و همچنین برگزاری روز جهانی ووشو، تلاش در راه مبارزه با کرونا به وسلیه کمپین‌های مختلف از جمله «در خانه بمانیم» و معرفی این رشته ورزش در رسانه‌های گروهی باعث شد تا فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران از این فعالیت‌ها تقدیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه خطاب به رئیس فدراسیون ووشو آمده است:

«پیش از هر چیزی اجازه بدهید از طرف فدراسیون جهانی ووشو مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران طی این مدت و در چنین شرایط سخت و پیچیده‌ای، داشته باشم و تبریک عرض کنم.

بیماری کووید ۱۹ شرایط بسیار بدی را ایجاد کرده که موجب تعطیلی تمامی برنامه‌های مقرر شده است؛ اما این موضوع باعث نشد که ما اعتماد خود را نسبت به ووشو از دست بدهیم؛ چرا که ووشو همواره شرایط بی‌نظیری و پیشنهادات مثبت برای سلامت به جامعه دارد.

من از تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های جدی شما در این مدت و خدماتی که به جامعه خود از طریق ووشو انجام داده‎اید، بسیار قدردان و متشکر هستم. قطعاً این موفقیت‌ها بدون مدیریت و رهبری خوب و مناسب در فدراسیون ووشو که شامل دکتر مهدی علی نژاد، رئیس پیشین و شما (امیر صدیقی، رئیس کنونی) می‌شود، فراهم نشده است. مجدداً از تمامی تلاش‌های سخت شما قدردانی می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه و ووشو مانند همیشه در ایران توسعه‌ای بی‎نظیری داشته باشد.»

کد خبر 5038781

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو ویروس کرونا فدراسیون ووشو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پاختاکور لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ کشتی تیم فوتبال النصر عربستان لیگ برتر والیبال السد قطر فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق الاهلی عربستان یحیی گل محمدی تکواندو فدراسیون ووشو تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند