Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شاهدیه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و گردشگری این شهر گفت: بخش زیادی از عوارض و مالیات واحدهای تولیدی شهر شاهدیه در سایر مناطق استان هزینه می شود که دور از عدالت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سیدعلی میرنژاد" شهردار شاهدیه در آیین بهره برداری از ۲ پروژه بوستان ولایت و بوستان خانواده و همچنین شروع عملیات اجرایی محور تفریحی و گردشگری شهر شاهدیه که با حضور "محمدرضا جمالی نژاد" معاون امور عمرانی وزارت کشور برگزار شد، با تاکید بر اهمیت طرح‌های عمران شهری گفت: سال ۹۸ به ازای هر نفر یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه شد که ۶۰ درصد آن عمرانی و کمتر از ۳۵ درصد آن جاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرنژاد افزود با اشاره به جمعیت ۲۰ هزار نفری شهر شاهدیه گفت: هم‌اکنون ۴۰۰ واحد تولیدی در شهر شاهدیه فعالیت دارند که با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده، بخش زیادی از عوارض و مالیات این واحدها در سایر مناطق استان هزینه می شود که دور از عدالت است.

وی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری شاهدیه ۲۵ میلیارد تومان تصویب شد که کمتر از ۲۰ درصد آن از محل عوارض ارزش افزوده و بقیه باید از سوی شهرداری و کمک های مردمی تامین گردد.

قابل ذکر است که پروژه بوستان ولایت در زمینی به مساحت بیش از هشت هزار مترمربع و بوستان خانواده با ۹ هزار مترمربع وسعت و با مجموع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار داخلی شهرداری شاهدیه ساخته شد.

همچنین محور تفریحی گردشگری شهر شاهدیه با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان در کنار باغ های این شهر ایجاد می‌شود که شامل مسیرهای پیاده روی و دوچرخه‌سواری به طول یک کیلومتر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری یزد استان شهردار پروژه عمرانی استان یزد بوستان ولایت شهرداری شاهدیه شاهدیه بوستان خانواده شهر شاهدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی

شاهوردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تجهیز ۱۱ مرکز آموزش صنایع‌دستی در استان از محل اعتبارات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ مرکز آموزش نیز در دست احداث و تکمیل است.

او افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ بهره‌مند شده اند. 

شاهوردی اظهار کرد: پارسال هزار و ۱۰۰ نفر آموزش کوتاه‌مدت عمومی صنایع‌دستی را در رشته‌های مزیت‌دار استان از جمله حوله‌بافی، تراش سنگ، پخل‌بافی، خراطی سنتی، سوزن‌دوزی، گلیم بافی، پلاس بافی و سفال و سرامیک دیدند و ۱۸۰ نفر نیز در رشته‌های کوتاه‌مدت تخصصی از قبیل حوله بافی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آموزش دیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: طی این مدت ۱۵۰ صنعتگر استان موفق به اخذ درجه هنری و ۵ اثراستان در رشته‌های البسه محلی، پته‌دوزی، بافته‌های داری و رودوزی‌های الحاقی موفق به ثبت در فهرست آثار فاخر صنایع‌دستی کشور شدند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد