Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از ماموریت منطقه‌ای این دانشگاه در خصوص آب‌های معدنی خبر داد.

اسحاق رسولی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در تشریح دستاوردهای سفر دو روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان اردبیل، گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به استان، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل سیاست‌های جدید دانشگاه، توجه جدی دانشگاه به ارتقای کیفی آموزش آنلاین و دغدغه دانشگاه مبنی بر اشتغال دانشجویان را تبیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امام جمعه اردبیل نیز خواستار برنامه‌ریزی جدی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشگاه‌های استان‌های مرزی شد.
وی با بیان اینکه در این دیدار رونمایی از آثار مرحوم یحیوی تاج‌الشعرای اردبیل انجام شد. افزود: واحد فرهنگی و چندرسانه‌ای دانشگاه حدود یک سال روی این آثار کار کرده بود که در این ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) رونمایی انجام شد.
رسولی با بیان اینکه وقتی مقام معظم رهبری به اردبیل تشریف آورده بودند، اعلام کردند که اگر تاج‌الشعرای اردبیل معرفی و تبلیغ می‌شد، تاج‌الشعرای ایران لقب می‌گرفت، تصریح کرد: در این راستا برای اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کرده باشیم و همچنین بتوانیم آثار این شاعر فاخر استان را در داخل و خارج از کشور و مناطق آذری‌زبان بیشتر و بهتر معرفی و مطرح نماییم، این آثار را جمع‌آوری و منتشر کردیم.
وی گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این سفر از طرح‌های تحولی استان و مراکز رشد و واحدهای فناوری بازدید کرد که در این بازدیدها فرصتی فراهم آمد تا فعالان این مراکز مستقیما با رئیس دانشگاه دیدار داشته باشند و درخواست‌های خود را ارائه نمایند و خوشبختانه بسیاری از مسائل آنها نیز حل و فصل شده و گره‌گشایی شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ماموریت منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آب‌های معدنی، افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آب‌های گرم معدنی فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری و دانش‌بنیان انجام خواهد داد.
رسولی ادامه داد: فعالیت‌هایی که در این زمینه تاکنون در استان انجام گرفته است در حد استخرهای آب‌تنی بوده است که ما می‌توانیم در این زمینه ورود کرده و با گردآوری تجربیات دنیا، بتوانیم از این مزیت پایدار که در منطقه موجود است، روی آن بیشتر کار علمی، پژوهشی، فناورانه و اقتصاد دانش‌بنیان انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ایجاد دانشکده صنایع خلاق در این سفر تصویب شد، خاطرنشان کرد: در خصوص مزرعه گردشگری و توسعه کسب و کارهای نوین کشاورزی نیز مقرر شد این مزرعه با آموزش و مشاوره پیوند داشته باشد و سایتی برای آموزش در این مزرعه طراحی شود و آموزش‌های مرتبط با بحث کشاورزی نوین و مشاوره برای کسب و کارهای مرتبط با کشاورزی نوین ارائه شود.
رسولی گفت: در حوزه ورزش نیز با توجه به وجود برخی امکانات و زیرساخت‌ها و ایجاد مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی و فعال کردن باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی، توصیه شد تا تیم کشتی فرنگی دانشگاه در مسابقات دانشگاهی حضور داشته باشد و در حوزه علمی کردن ورزش و فعالیت‌های مرتبط با توسعه علمی ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی اقداماتی را انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي آب معدنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خصوص آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳

دکتر سیدعلی مظفرپور رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۳۳۶۳۰ بیمار در بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابعه این دانشگاه ویزیت شدند.

او افزود: از این تعداد ۲۵۲۶۴ نفر از مراجعه‌کنندگان به صورت سرپایی درمان شده و ۸۳۶۶ نفر نیز بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این آمار نسبت مراجعین سال گذشته که ۲۳۷۸۵ نفر بود، ۴۲ درصد افزایش یافت.

او افزود:در این مدت، ۴۴۶۹ مسافر به مراکز درمانی تابع این دانشگاه مراجعه کردند که ۱۰۹ نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند.

مظفرپور گفت: در مدت طرح سلامت نوروزی، ۱۶۳۵ عمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی بابل انجام گردید. 

او افزود: در طی طرح سلامت نوروزی، ۱۰۶۹۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ گرفته شده است که ۲۴۸۳ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد. ۷۹۴۱ مورد مشاوره، ۲۶۶ تماس هم متاسفانه مزاحمت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اورژانس ١١۵ بابل در این مدت ۲۶۶۸ ماموریت انجام داد که ۱۰۰۹ ماموریت شهری، ۱۶۲۲ ماموریت جاده‌ای، ۱۹ ماموریت بین مراکز درمانی و ۱۸ ماموریت در ایستگاه سلامت بوده است. از کل ماموریت‌های انجام شده ۲۲۰۹ ماموریت غیرتصادفی بوده و ۴۵۹ ماموریت تصادفی بوده است.

او افزود: لازم به ذکراست از شروع طرح سلامت نوروزی ۲۸۹۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی، صورت گرفته است که ۱۸۷ مورد اخطار بهداشتی داده شد و ۴۰ مورد به مراکز قضایی معرفی شده است.

دکتر مظفرپور گفت: در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی نیز ۵۹۰۶ ویزیت توسط پزشکان عمومی و دندانپزشکان و ۲۵۷۳ مورد مراقبت مادران صورت گرفته و ۳۵۱۱ مورد واکسیناسیون انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • نصرالهی: ایران به دنبال صلح و ثبات در منطقه است
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر