Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:32:01 GMT

پیش بینی کسب ٧٠ سهمیه برای المپیک داریم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۴۴۷

پیش بینی کسب ٧٠ سهمیه برای المپیک داریم

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک در نشست با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای اعزام کاروان به المپیک توکیو ارائه کرد.

بخشی از گزارش وی در مورد واگذاری مسئولیت طراحی پوشش اعضای کاروان به کارگروه سازماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و اینکه برای هر بخش رسمی و ورزشی مردان و زنان سه طرح به مرحله نهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری با اشاره به برگزاری ١٤ جلسه هماهنگی با کارگروه مربوطه و تشکیل هیات داوران تاکید کرد که پوشش نهایی برای هر «ست» ورزشی و رسمی اعضای کاروان از میان طرح های نهایی مشخص می شوند.

رئیس مرکز نظارت بر تبم های ملی همچنین با یادآوری کسب ٥٢ سهمیه برای المپیک توکیو گفت: پیش بینی انجام شده دستیابی به ٦٥ تا ٧٠ سهمیه برای المپیک است، کسب این تعداد سهمیه (٥٢ سهمیه) رقم خوبی است، امیدواریم در مدت زمان باقی مانده و از حضور در میادین گزینشی تا سقف پیش بینی صورت گرفته پیش برویم.

کد خبر 5038850 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک پیمان فخری محمدباقر نوبخت لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال النصر عربستان لیگ برتر والیبال السد قطر فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق الاهلی عربستان یحیی گل محمدی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سهمیه های ایران در المپیک سی تایی شد
  • سهمیه‌های المپیکی ایران به 30 رسید
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک