Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لغو مجوز پرواز ایرلاین های ایرانی به ترکیه خبر داد و گفت: این موضوع سیاسی نیست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه لغو مجدد مجوز پرواز دوسویه بین ایران و ترکیه از سوی مسئولان آن کشور قابل پیش‌بینی بود، اظهار کرد: توقف پروازها به دلیل شرایط ویژه ناشی از کرونا از سوی مسئولان کشور ترکیه اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شائبه‌های سیاسی در لغو مجوزهای ایرلاین‌های بین دو کشور را منتفی اعلام کرد و افزود: پیش از این نیز طرف‌های ترک اعلام کرده بودند که امکان توقف پروازها وجود دارد. اکنون پروازهای ترکیه - افغانستان و ترکیه – عراق نیز لغو شده‌اند.

وی یادآور شد: اکنون صرفاً به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا است که مجوز این پروازها لغو می‌شوند و توقف پروازها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.

وی گفت: هم‌اکنون پروازهای قطر ایرویز بین ایران و ترکیه ادامه دارد و تاکنون درباره ممنوعیت این پروازها موضوعی مطرح نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی ترکیه شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی امروز دوشنبه و فردا علاوه بر افزایش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه و نسبتاً شدید لحظه‌ای، برای اغلب نقاط به ویژه شرق و جنوب شرق استان بارش‌هایی به صورت پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در ارتفاعات و نواحی کوهستانی بارش پراکنده برف انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، عنوان کرد: این شرایط در برخی نقاط با مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال ایجاد رواناب همراه است.

مرادپور، افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه پدیده‌های غالب آسمان استان است و طی ۲۴ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6079090

دیگر خبرها

  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • افزایش پروازها در حریم هوایی اردن
  • پیش بینی بارشهای قابل توجه درمناطق جنوبی کشور
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای آسمان لرستان
  • توقف ۲۴ ساعته آزادکاران در دبی در پی لغو پروازها
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • ◄ برای اطلاع از وضعیت پروازها با چه شماره هایی تماس بگیریم؟