Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر اسدی در جلسه ستاد کرونا شهرستان شهرضا با بیان اینکه اصناف باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند، اظهار داشت: با توجه به گزارش شبکه بهداشت نانوایی‌ها و پاساژها در شهرستان شهرضا کمترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند با هماهنگی دادستان شهرستان اکیپ‌هایی بازرسی از هفته آینده تشکیل و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها، پاساژها و سایر اماکن صنفی پلمب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمار کرونا مثبت شهرضا خوب نیست و دوباره شهرستان قرمز شده و به جز مراکزی که یک هفته تعطیل هستند سایر مشاغل باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه یک سری محدودیت‌ها به مدت یک هفته در شهرضا اعمال می‌شود، افزود: مساجد و مصلاها، برگزاری نماز جمعه، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، سینماها، آرایشگاه‌های زنانه، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه آن، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم‌نت‌ها، بازارچه‌های محلی و فصلی مانند جمعه‌بازار، دوشنبه‌بازار، شنبه‌بازارها از روز جمعه تعطیل هستند.

اسدی با بیان اینکه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌ها که در اختیار شهرداری است نیز به مدت یک هفته تعطیل است، عنوان کرد: درباره مدارس نیز قرار شد که با نظر وزرای آموزش و پرورش و علوم و تمام مراکز آموزشی یک هفته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد فراگیری ویروس کرونا در شهرستان شهرضا بر حسب نظر شبکه بهداشت از طریق خانواده‌هاست، بیان داشت: تیم‌های نظارتی بر اساس اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی با دادستانی تشکیل می‌شود، در شرایطی نیستیم که بخواهیم اخطار دهیم، شرایط خاص است، نانوایی‌ها و پاساژها و رستوران‌ها در اولویت بازرسی هستند، اگر پروتکلی رعایت نشده باشد، مغازه پلمب می‌شود، سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

کرونا نظام اداری اجتماعی و اقتصادی را بهم ریخته است

اسدی با بیان اینکه کرونا نظام اداری اجتماعی و اقتصادی را بهم ریخته است، بیان داشت: ضدعفونی معابر در شهرضا و منظریه باید توسط شهرداری‌ها انجام شود، کمیته ضدعفونی معابر و اماکن عمومی باید در شهرداری‌ها مجدد فعال شود تا ضدعفونی اماکن عمومی مرتب و مستمر انجام شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه برای رابطین سلامت ادارات باید کلاس‌های آموزشی برگزار شود، خاطرنشان کرد: بانک‌ها و مدارس بسیار در معرض خطر هستند بنابراین رابطان سلامت باید آموزش ببیند و متناسب با شرایط اقدام کند.

کد خبر 5037756

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ناصر اسدی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین 99 خطبه های نماز جمعه شهرکرد یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار سی ام فروردین ماه در جلسه‌ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه تأمین نبودن منابع مالی اساسی‌ترین دلیل توقف واحد‌های تولیدی و نیمه تمام است، گفت: فراگیری و ترویج روش‌های نوین تأمین منابع مالی به عنوان یک افق نوین به ویژه در بین فعالان اقتصادی می‌تواند کارگشا باشد.

وی به تأمین مالی طرح‌ها از منابع دولتی به عنوان مهم‌ترین منبع در کشور در دهه‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: آموزش برای فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی برای فراگیری روش‌های نوین در شرایط موجود یک ضرورت است.

استاندار لرستان تأکید کرد: سازوکار اتاق بازرگانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب بوده و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان بهره برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • ۴۰ درصد تولید دام سبک در اختیار جامعه عشایر است
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • صنایع انرژی بر، ۲ درصد برق مصرفی خود را از انرژی تجدیدپذیر تامین می‌کنند