Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محسن علیزاده مدیر تأمین اجتماعی گچساران گفت: بیش از ۷۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به دستگاه های اجرایی از سال های گذشته است که امیدوارم تدابیری برای پرداخت آن اندیشیده شود.

علیزاده افزود: همچنین ۴۰۰ میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به سد چم شیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او میزان مطالبات تامین اجتماعی گچساران از شهرداری دوگنبدان را بیش از ۳۷ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان بیش از ۳۱ هزار نفر است.

علیزاده گفت: این تعداد بیمه شدگان با احتساب افراد تحت تکفل، به بیش از ۸۰ هزار نفر می‌ رسد.

مدیر تأمین اجتماعی گچساران افزود :۲ هزار و ۹۰۰ کارگر ساختمانی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

علیزاده بیان کرد: ماهانه به طور میانگین بیش از ۱۴۰میلیارد ریال حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان گچساران پرداخت می شود.

او تعداد مستمری بگیران این شهرستان را پنج هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: این تعداد مستمری بگیران با احتساب افراد تحت تکفل ۱۳ هزار نفر هستند.

علیزاده افزود: غرامت دستمزد ایام بیماری، بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بارداری، پروتز و ارتروز، غرامت نقص عضو مقطوع، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، هزینه سفر و فوق العاده سفر و اقامت بیمه شده و همراه او، ازجمله تعهدات کوتاه مدت تأمین اجتماعی به بیمه شدگان واجد شرایط است.

او گفت: ۸۰ هزار نفر در این شهرستان دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

شهرستان‌های گچساران و باشت با ۱۵۶ هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تامین اجتماعی مستمری بگیران اجتماعی گچساران تامین اجتماعی میلیارد ریال هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر هاتفی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر در شهر یزد وجود دارد که همه بیمه شدگان تامین اجتماعی در این بیمارستان در هر سنی به صورت کاملا رایگان خدمت دریافت می‌کنند.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها مثل بافق و مهریز و ابرکوه که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند، بیمه شدگان تامین اجتماعی در هر سنی به بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی مراجعه کنند همه خدمات بستری به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: در مرکز شهر یزد بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در صورت مراجعه به همه بیمارستان‌های دولتی می‌توانند از خدمات بستری رایگان بهره‌مند شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال