Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای روز نیروی انتظامی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع‌مقدس با تحول و تعالی‌بخشی در عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به روز کردن ساختار، آموزش، ابزارها و شیوه‌های عملیاتی خود و تربیت نیروی انسانی متخصص و ورزیده، به عنوان مظهر اقتدار و دژ مستحکم امنیتی کشور در برابر مجرمان و قانون‌شکنان عرض‌اندام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه در ادامه با برشماری برخی نقش‌آفرینی‌های مأموریتی نیروی مقتدر انتظامی، آورده است: مقابله با عوامل تهدیدگر امنیت مرزها، امنیت اجتماعی، امنیت اقتصادی، امنیت اخلاقی، مقابله قاطعانه با اشرار، قاچاق کالا و ارز، جرائم فضای مجازی و ارتقای ظرفیت‌های سازمانی در مدیریت آسیب‌های شهری، جاده‌ای، مرزبانی، خدمات اجتماعی، صیانت از جامعه در برابر هجمه دشمن به بنیان‌های فکری و اخلاقی و استفاده از سامانه‌های نوین در مبارزه با پدیده‌های مخل امنیت و … کارنامه افتخارآمیز این نیرو را در معرض قضاوت و تصدیق همگان قرار داده است.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، جانبازان و حماسه‌سازان نیروی قدرتمند و پرتوان انتظامی در دوران ۸ سال دفاع‌مقدس و دوران پس از آن در عرصه‌های گوناگون در سطح کشور و تبریک روز نیروی انتظامی به فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان مؤمن، خدوم، متعهد و شجاع این نیرو، توجه ویژه به جرایم و تهدیدهای نوین در عرصه‌های انتظامی، امنیتی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی، فضای مجازی و … را اولویت کنونی ناجا محسوب و تأکید کرده است: نیروی انتظامی و پلیس در تراز انقلاب اسلامی امروز به فضل الهی و به مدد تبعیت از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همکاری آحاد مردم، جایگاه تأثیرگذار خود در عرصه امنیت عمومی کشور را در تعامل و هماهنگی با سایر نیروهای مسلح تثبیت نموده و با روحیه انقلابی، جهادی، اقتدار توأم با رأفت و هوشمندی، عاملی بازدارنده برای هنجارشکنان و بدخواهان امنیت و آرامش ملت ایران شده است.

کد خبر 5038934 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی ناجا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس صحن مجلس چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف حسن روحانی ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده محمدجواد ظریف علیرضا رزم حسینی جمهوری اسلامی ایران ایران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد