Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدموسی خادمی روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جدیدترین مصوبات ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: بنابر مصوبه این ستاد کمک به واحدهای گردشگری آسیب دیده از ویروس کرونا به طور خاص در دستور کار قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: مقرر شده است تسهیلات اخذ شده توسط بنگاه های گردشگری تا پایان سال جاری امهال شوند، به این معنی که این واحدها اقساط خود را به بانک ها پرداخت نکنند و جریمه دیرکرد نیز شامل آنها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین تاکنون تسهیلات بر مبنای اشتغال و بکارگیری نیروی کار پرداخت می‌شد که با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد برای واحد های گردشگری، رونق در کار، ملاک پرداخت تسهیلات باشد.

استاندار لرستان افزود: در جلسه امروز مقرر شد دستورالعملی تدوین شود تا تقدیر از واحدهای درمانی استان ها در دستور کار قرار گیرد.

شیوع کرونا ۱۲۲ میلیارد تومان خسارت به حوزه گردشگری لرستان وارد کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استانداری لرستان لرستان ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استانداری لرستان لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر۸ هزار و ۳۰۱ نفر در استان متقاضی پشت نوبت و در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

سجاد بیرامی افزود: پارسال تعداد ۳۹هزار و ۳۸۲فقره وام ازدواج به زوجین پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه از اهداف دولت تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین است، تصریح کرد: پارسال بیش از ۷۹ میلیارد و ۹۴۴میلیون ریال وام ازدواج به زوجین متقاضی پرداخت شده است.

بیرامی با اشاره به اینکه دولت در تلاش است با پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج، تعداد متقاضیان پشت نوبت را به صفر برساند، گفت: در سال گذشته مجموع تعداد کل متقاضیان وام ازدواج ۴۷هزار و ۶۸۳ نفر است.

او گفت: سال گذشته بیش از ۸۲ درصد از متقاضیان وام ازدواج موفق به دریافت وام شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • هدف گذاری استان برای شناسایی ۱۰۰ طرح اقتصادی در استان قم
  • بیشه خرم‌آباد از بین ۸ روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد
  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج