Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که شرایط اقتصادی پایدار نیست و نمی‌توان چشم‌انداز روشنی از آینده داشت، پس‌انداز کردن به منظور خرید کالا، منطقی به نظر نمی‌رسد. زیرا تضمینی برای ثبات قیمت در مدت زمانی که صرف پس‌انداز می‌شود وجود ندارد. از همین رو افراد پس از گذشت چند ماه از پس‌انداز کردن، با افزایش قیمت کالا مواجه می‌شوند و قدرت خرید آن را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دریافت وام خرید اقساطی در این شرایط منطقی‌تر از پس‌انداز کردن است، زیرا شما کالایی را به قیمت امروز خریداری می‌کنید ولی اقساط آن را در ماه‌های آینده پرداخت می‌کنید. درحالیکه ممکن است ماه‌های آینده قیمت کالایی که خریداری کرده‌اید افزایش پیدا کند، شما آن را به نرخ قبل تسویه می‌کنید. بنابراین توانسته‌اید قدرت خرید خود را افزایش دهید.

 

 

دیجی‌پی در این شرایط اقتصادی که توان خرید افراد کاهش یافته است، امکان دریافت وام خررید اقساطی کالا را برای کاربران فراهم کرده است.

 

اما وام دیجی‌پی چه مزایایی دارد؟

دریافت فوری وام (۷۲ساعت بعد از تایید مدارک) بدون نیاز به معرفی فرد ضامن بدون نیاز به مراجعه حضوری بدون نیاز به سپرده‌گذاری امکان دریافت برای عموم مردم بدون انتظار در نوبت دریافت وام امکان خرید از دیجی‌کالا با بیش از ۲.۵میلیون کالای متنوع

 

 

درصورتیکه شما هم مایل به دریافت وام هستید ولی امکان معرفی ضامن ندارید، میتوانید همین حالا اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید و برای دریافت وام ثبت‌نام کنید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار دی جی پی دریافت وام پس انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا گفت:هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم، اما شاهد نشانه‌هایی هستیم که حاکی از کاهش تنش‌هاست.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم، اما شاهد نشانه‌هایی هستیم که حاکی از کاهش تنش‌هاست.

پیتر استانو روز جمعه در نشست با خبرنگاران مستقر در بروکسل گفت که اتحادیه اروپا همواره بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید داشته است. وی ادامه داد: دو روز پیش رهبران اتحادیه اروپا از تمام طرف‌ها در منطقه خواستند که از تشدید اوضاع اجتناب کنند، آن‌ها خواستار خویشتن‌داری شدند و این درخواست همچنان پا برجاست.

این مقام اروپایی افزود: ما از همه در منطقه می‌خواهیم که از تشدید اوضاع پرهیز کنند و حداکثر خویشتن‌داری را در میان شرایط پرتلاطم منطقه، به خرج دهند

استانو در پاسخ به این سووال که چرا اتحادیه اروپا اقدام نظامی رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کند گفت: ما از گزارش‌ها مطلع هستیم که اتفاقی ممکن است رخ داده باشد، اما هنوز تائیدیه رسمی از طرف کسی دریافت نکرده ایم، بنابراین صدور بیانیه رسمی درباره موضوعی که هنوز کسی مسئولیت آن را نپذیرفته دشوار است.

وی ادامه داد: به هر روی ما گزارش‌ها را دیده‌ایم و اوضاع میدانی را زیر نظر داریم. طی نوبت‌های مختلف هم به صراحت تصریح کرده‌ایم که از تمام طرف‌های درگیر انتظار داریم که از خود خویشتن‌داری نشان داده و اوضاع را تشدید نکنند.

حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

پیشتر نیز برخی مقام های اروپایی به این حادثه واکنش نشان داده و بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد