Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری جلسات هم‌اندیشی به منظور شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادات سازمان‌های مردم‌نهاد است و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف و امور جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی، نشست هم اندیشی منتخبین سازمان های مردم نهاد استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در سالن جلسات  اداره کل برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در این نشست اظهار کرد: ساماندهی برنامه های فرهنگی جوانان ، فعال سازی سمن ها در استان و برگزاری مراسمات متناسب با حوزه جوانان از اولویت های کاری این اداره کل است. وی اظهار کرد:برگزاری جلسات هم‌اندیشی به منظور شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادات سازمان‌های مردم‌نهاد است و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف و امور جوانان است. در ابتدای این جلسه تردست معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل به بیان گزارش اجمالی از فعالیتهای معاونت جوانان پرداخت

معاونت جوانان استان پس از شنیدن نقطه نظرات دبیران سمن ها ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اظهار داشت : فعالیت سازمانهای مردم نهاد استان مهم و تأثیر گذار است و ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت سمن ها باشیم که از شاخص های توسعه اجتماعی و فرهنگی استان می باشد

همچنین لازم به ذکر است کارگاه توانمندسازی تشکل های مردم نهاد جوانان استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگاه ، آگاهی بخشی از اهمیت اخذ شناسه ملی برای سازمان های مردم نهاد جوانان تشریح" و در ادامه با حضور مطهری کارشناس ثبت شرکت ها مراحل ثبت در سامانه و اخذ شناسه ملی توضیح داده شد. همچنین در این کارگاه، موارد مهمی نظیر موضوعات مرتبط با فعالیت سازمان های مردم نهاد و اطلاعات کافی در مورد موضوع مهم شناسه ملی اطلاع رسانی شد.

 

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست هم اندیشی جوانان سازمان های مردم نهاد مردم نهاد استان جوانان استان هم اندیشی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • (تصاویر) نشست منتخبین حزب موتلفه اسلامی در مجلس