Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاتزیو که در بازی قبلی خود شکست بدی را مقابل آتالانتا تجربه کرد روز یکشنبه دیدار مهمی برابر اینتر خواهد داشت.

در چارچوب هفته سوم سری آ در فصل 2020/21، لاتزیو میزبان اینتر خواهد بود.

مشخصات بازی تاریخ ساعت ورزشگاه داور یکشنبه، 13 مهر 99 16:30 المپیکو رم مارکو گویدا

بررسی وضعیت دو تیم

اینتر در دو هفته ابتدایی به ترتیب فیورنتینا و بنونتو را با نتایج 4-3 و 5-2 شکست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم این فصل آنتونیو کونته با زدن 9 گل در دو بازی، در خط حمله عالی ظاهر شده اما در خط دفاعی استحکام فصل قبل را از خود نشان نداده است. لاتزیو نیز در اولین بازی خود 2-0 کالیاری را شکست داد اما در بازی قبلی خود با نتیجه سنگین 4-1 مغلوب آتالانتا شد. 

ترکیب احتمالی

غائبین دو تیم

در اینتر ماتیاس وسینو مصدوم است در حالی که سناد لولیچ و لوئیز فلیپه مصدومان لاتزیو هستند. 

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

نکات آماری لاتزیو و اینتر تاکنون 154 بار در سری آ به مصاف هم رفته اند. نراتزوری در 64 دیدار پیروز شده درحالی که تعداد پیروزی های بیانکوچلستی 37 بوده است. 53 بازی دیگر نیز بین این دو تیم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. همچنین در این تعداد بازی، افعی ها 245 بار گلزنی کرده اند در حالی که 171 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند. در 24 تقابل اخیر اینتر و لاتزیو در سری آ فقط دو نتیجه مساوی به دست آمده است. در 22 دیدار دیگر، 13 پیروزی سهم اینتر و 9 پیروزی سهم لاتزیو بوده است. اینتر در 5 مسابقه آخر خود در سری آ پیروز شده و در هر یک از 7 مسابقه بیرون از خانه آخر خود در لیگ ایتالیا موفق به زدن حداقل 2 گل شده است. آنتونیو کونته در 8 تقابل خود در سری آ مقابل لاتزیو به عنوان سرمربی، آمار یک شکست، 5 پیروزی و 2 تساوی را از خود ثبت کرده است. تنها شکست کونته برابر عقاب ها در آخرین بازی دو تیم رقم خورده است. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب مقابل استون ویلا با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و شانس رسیدن دوباره به صدر جدول را از دست داد. حالا همه چیز در دست منچسترسیتی است و اگر آنها تا پایان فصل در همه بازی‌هایشان پیروز شوند، می‌توانند بار دیگر آرسنال را در کورس قهرمانی شکست دهند و مقام قهرمانی را به‌دست بیاورند.

دکلان رایس که در این مدت یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بوده است، پس از این بازی درباره ناکامی تیمش گفت: «اکنون ما باید در لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن مونیخ به این نتیجه واکنش نشان دهیم. ما برای آن آماده خواهیم بود. ما باید این باخت را فراموش کنیم. گذشته است. این یک بازی فوتبال است. ما شکست خوردیم اما باید برگردیم.

این یک فرصت عالی برای ماست تا با حذف بایرن هم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسیم هم اتفاقات امروز را فراموش کنیم. سفر به آلیانز آرنا، یک شب ویژه خواهد بود. حالا زمان آن است که جوراب‌هایمان را بالا بکشیم و به همه نشان دهیم که چرا در این جایگاه هستیم.

هنوز چیزی به پایان نرسیده، شش بازی دیگر باقی مانده است. ما در موقعیتی مناسب و عالی هستیم، دو امتیاز عقب هستیم و شش بازی مانده.»

دیگر خبرها

  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • حمله عقاب‌ها به آنفیلد؛ کریستال پالاس باز هم جام لیورپول را ربود؟
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • خداحافظ لاتزیو: یک یورو هم نمی‌خواهم