Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اشغالگران آمریکایی با سرقت نفت در منطقه «الجزیره» سوریه، آن را به داخل خاک عراق منتقل می‌کنند.

منابع محلی به این خبرگزاری گفتند نیرو‌های اشغالگر آمریکایی تعداد دیگری از تانکر‌های حامل نفت به سرقت رفته سوریه را به عراق انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی تاکید کردند شش تانکر بزرگ حامل نفت به سرقت رفته سوریه از چاه‌های نفتی تحت اشغال نظامیان آمریکایی در منطقه الجزیره شامگاه جمعه استان الحسکه را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» در منطقه «العربیه» به مقصد عراق ترک کردند.

منابع محلی افزودند نظامیان اشغالگر آمریکایی همچنین اقدام به خروج ۴۵ خودروی نظامی با پشتیبانی جنگنده‌های نظامی از پایگاه غیرقانونی خود در حومه الحسکه به داخل خاک عراق کردند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی با همکاری و همدستی شبه نظامیان قسد (نیرو‌های سوریه دموکراتیک) و با هدف سرقت نفت سوریه بیشتر چاه‌های نفتی این کشور در منطقه الجزیره را تحت کنترل دارند.

نظامیان آمریکایی در ماه‌های گذشته ده‌ها کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی را وارد مناطق اطراف میدان‌های نفتی در منطقه الجزیره کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت سوریه نیروهای آمریکایی در سوریه تحولات خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق

به گزارش تابناک، منابع خبری به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش دادند پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار در غرب این کشور که مورد استفاده نیروهای آمریکایی است، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

از اوایل فوریه گروه‌های مسلح در عراق حملات خود را به پرسنل نظامی آمریکایی متوقف کرده بودند.

این حمله یک روز پس از حملات به ۲ پایگاه آمریکایی‌ها در شرق سوریه انجام شده است.

منابع اعلام کردند صدای انفجارهایی در مجاورت پایگاه آمریکایی در میدان العمر در شرق دیرالزور شنیده شده است.

به گفته ۲ منبع عراقی به خبرگزاری رویترز، پنج موشک دست‌کم از شهرک ذمار عراق به سمت پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه شلیک شد.

یک منبع امنیتی عراقی نیز از شلیک موشک از شمال غرب موصل به سمت پایگاه آمریکایی در پایگاه خراب الجیر سوریه خبر داد.

پیشتر انفجاری مهیب در پادگان کالسو در عراق که در اوایل روز شنبه رخ داد و در آن یکی از اعضای نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسید، رخ داد.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟