Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با خبرنگار پارسینه گفت: در بازار داخلی قیمت سکه و طلا هم با توجه ثبات قیمت جهانی طلا و کاهش مختصر نرخ ارز نسبت به روز پنج شنبه با کاهش مواجه شد.


محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز قیمت جهانی طلا به یک هزار و ۹۰۰ دلار در هر اونس رسید و قیمت هر اون نقره هم ۲۳ دلار ۷۹ سنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار داخلی قیمت سکه و طلا هم با توجه ثبات قیمت جهانی طلا و کاهش مختصر نرخ ارز نسبت به روز پنج شنبه با کاهش مواجه شد.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۴ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۸ میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۳۴۹ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۵۷۴ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: حباب سکه طرح جدید با کاهش تقاضا در بازار به یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد..

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت سکه و طلا پارسی خبر قیمت طلا قیمت سکه طرح جدید قیمت سکه طرح قدیم عیار با قیمت هزار تومان یک گرم طلای ۱ میلیون سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

به گزارش تابناک، قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۴۴ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز به قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

 

دلار (در صرافی بانکی)

۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۴۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان

نیم سکه

۲۶ میلیون تومان

ربع سکه

۱۶ میلیون تومان

سکه گرمی

۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۵ میلیون و ۴۴ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۶ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۷۷.۱۹ دلار

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | طلا کانال عوض کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا کانال عوض کرد
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه