Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:01:28 GMT

مرکز خدمات پرستاری در منزل آسایش و مراقبت ایده آل

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۹۶۱۰

مرکز خدمات پرستاری در منزل آسایش و مراقبت ایده آل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خدمات پرستاری در منزل آسایش و مراقبت ایده آل با مجوز رسمی از وزارت بهداشت از مراکز پرستاری معتبر و تخصصی در منزل است. زمینه فعالیت مرکز ارائه خدمات پرستاری سالمند, پرستار کودک و بیمار در منزل است. با افزایش فشار اقتصادی بر روی خانواده‌ها به ویژه در شهرهای بزرگی مثل تهران هر روز به تعداد خانواده‌هایی که نیاز به پرستار سالمند و یا کودک در منزل بیشتر می‌شود و تقاضا همه روزه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه در این روزها که بیماری کرونا باعث بسته شدن خیلی از مراکز نگهداری از سالمند و کودک شده است. درخواست‌ها به شدت زیاد شده است.

مهمترین مسئله‌ای که خانواده‌ها اقدام به استخدام پرستار در منزل می‌کنند مشغله کاری زیاد است. پدر و مادر جوان برای اینکه بتوانند هزینه هاهی زندگی را در بیاورند هر دو در شاغل هستند ازاین رو کسی هم نیست از سالمند و کودکشان مراقبت کند که در نهایت بهترین کار استخدام پرستار در منزل برای انجام امورات مربوط به کودک و سالمند است.

مرکز پرستاری آسایش ایده آل می‌تواند بهترین راهنمای شما در این امر باشد ما با استخدام پرستاران, کودکیار و مادریاران با تجربه و متخصص سعی کرده‌ایم بهترین خدمات را برای متقاضیان ارائه کنیم. برای دریافت هزینه‌های پرستاری در منزل می‌توانید با مشاورین ما در مرکز پرستاری آسایش و مراقبت ایده آل تماس بگیرید:

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۲۱۵۸۱۳ – ۰۲۱۴۴۲۵۵۸۶۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۸۳۹۹۳۸

هزینه و قیمت استخدام پرستار در منزل

هزینه پرستار در منزل برای کودکان و سالمندان متفاوت است. از این رو این دو را از هم تفکیک می‌کنیم و جداگانه توضیحی در رابطه با هریک ارائه می‌کنیم.

هزینه‌های پرستاری از کودک در منزل

برای تعیین هزینه پرستار کودک در منزل نیاز است تا برخی از فاکتورها را در نظر بگیریم که مهترین فاکتور مدت زمان پرستاری است بطور مثال فردی که به صورت ساعتی کار پرستاری را انجام می‌دهد بدون شک با کسی که ۲۴ ساعته کار می‌کند هزینه متفاوت و کمتری خواهد داشت.

یکی فاکتور دیگر میزان کاری است که والدین از پرستار انتظار دارند انجام دهد بطور مثال هم امور کودک را انجام دهد و همین اینکه کارهای منزل را نیز در کنار این کار انجام دهد. در این صورت هزینه متفاوت خواهد بود.

فاکتور دیگر تخصص پرستار است. بیشتر خانواده‌ها دوست دارند پرستاری را استخدام کنند که بتواند در آموزش کودک نیز تأثیر بگذارد بطور مثال زبان خارجه به کودک تعلیم دهد و یا بازی‌های آموزشی ارائه نماید و حتی در درس و مشق کمک حال فرزندشان باشد.

در نهایت باید توجه داشته باشید که هر میزان کاری که انتظار دارید یک پرستار انجام دهد ارتباط مستقیم با تعیین هزینه خواهد داشت.

هزینه پرستاری و نگهداری سالمند

هزینه پرستار سالمند نیز همانند پرستار کودک دارای فاکتورهای خاصی است. هر چند در برخی از فاکتورها فعالیت پرستار مشترک است ولی برخی از عوامل باعث می‌شود هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. بطور مثال مهمترین فاکتور در نگهداری سالمند توانایی سالمند است. بدین صورت که آیا پرستار سالمند خود می‌تواند برخی از امورات مانند رفتن به دستشویی و حمام کردن را انجام دهد یا نه؟ یا اینکه سالمند بیماری خاصی ندارد (مانند م آلزایمر , ms و ..)

در کل بر اساس همه این گفته‌ها بهترین راه برای تقاضای استخدام پرستار در منزل مشاوره گرفتن از مرکز خدمات پرستاری در منزل آسایش ایده آل و یا مرکز معتبر دیگر است. می‌توانید با ما تماس بگیرید:

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۲۱۵۸۱۳ – ۰۲۱۴۴۲۵۵۸۶۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۸۳۹۹۳۸

شرح وظایف پرستار کودک و سالمند

در زیر سعی کردیم برخی از وظایفی که پرستار کودک و سالمند در صورت درخواست خانواده‌ها باید انجام دهند به صورت جداگانه ارائه کرده‌ایم:

وظایف پرستار کودک در منزل

انجام امور کوک: نگهداری کودک, غذا دادن به کودک, شستشوی البسه کودک, استحمام کودک, تعویض پوشک, آموزش تخصصی مثل زبان انگلیسی, یادگیری خواند و نوشتن و …, رسیدگی به خواب کودک

انجام امور منزل (در صورت در خواست والدین کودک): شستوشوی البسه خانواده, تهیه غذا برای خانواده, انجام امور منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

از وظایف پرستار سالمند و کودک مورد کارهای منزل مشترک می‌باشد. و مورد اصلی را بیان می‌کنیم.

هر سالمند ویژگی‌های خاص خود را دارد و با دیگران متفاوت است لذا اولین کاری که هر پرستار باید در نگهداری سالمند انجام دهد برقراری ارتباط است. بعد از آن:

خوش صحبتی, تهیه غذا برای سالمند, رسیدگی به وقت دقیق داروهای سالمند, بردن سالمند به پیاده روی, شستشوی البسه, کمک به سالمند در رفتن به حمام و...

برای اینکه در استخدام پرستار سالمند و کودک در منزل اطلاعات زیادی را کسب کنید توصیه می‌کنی به وب سایت ما به آدرس: www. asayeshiedeal.comسر بزنید ما سعی کرده‌ایم بهترین راهکارها را ارائه نمائیم . یا می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۲۱۵۸۱۳ – ۰۲۱۴۴۲۵۵۸۶۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۸۳۹۹۳۸

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در خصوص محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5039150

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه پرستاری سالمندی کودکان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین 99 خطبه های نماز جمعه شهرکرد استخدام پرستار در منزل پرستاری در منزل پرستار سالمند خدمات پرستاری سالمند و کودک هزینه پرستار وظایف پرستار کودک در منزل پرستار کودک خانواده ها انجام امور بطور مثال انجام دهد ایده آل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟

محمدتقی جهان‌پور با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری مواجه هستیم، اظهار کرد: «برآورد‌های سازمان نظام پرستاری در ارتباط با نیاز نیروی انسانی در بخش پرستاری بیانگر این است که با کمبود بیش از ۱۰۰هزار نفری مواجه هستیم. سازمان نظام پرستاری از «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان برنامه و بودجه» تقاضا دارد موضوع کمبود نیروی انسانی پرستاری را در کانون توجه قرار دهند.»

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب نیروی پرستاری گفت: بنا بر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، ۱۶هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه شده، در حالی که فقط ۸هزار پرستار به منظور ارائه خدمات در نظام سلامت جذب شده‌اند. جذب ۸۰۰۰ پرستار کافی نیست؛ چرا که این تعداد فقط پاسخگوی بخش کوچکی از نیاز‌های گذشته است.

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: سازمان نظام پرستاری کشور بر این باور است که ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی همزمان با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مورد توجه قرار گیرد. ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که از آسیب دیدن مردم ناشی از کمبود نیرو جلوگیری می‌شود و با توجه به سختی کار پرستاری، نیروی انسانی نیز دچار آسیب نمی‌شود.

جهان‌پور با بیان اینکه نظرات کارشناسی در ارتباط با جذب نیروی انسانی پرستاری حائز اهمیت است، افزود: «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان نظام پرستاری» با همکاری یکدیگر و بررسی نظرات کارشناسان می‌توانند در جهت جذب نیروی انسانی پرستاری گام بردارند. به طور قطع، سازمان نظام پرستاری به دلیل ارتباط با جامعه پرستاری می‌تواند در امر استخدام به سازمان‌های مرتبط با جذب نیروی انسانی کمک کند.

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه تامین نیروی پرستاری بسیار مهم است، افزود: تامین نیروی انسانی پرستاری مورد نیاز نظام سلامت کشور نه تنها سبب ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری می‌شود، بلکه به تحقق حقوق مردم در امر سلامت نیز کمک می‌کند.

وی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۴۰۲ گفت: حدود ۲۵۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ شرکت کردند. مرحله گزینش افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند تا حدودی انجام شده است. سهم پرستاران از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، حدود ۸هزار نفر است. سازمان نظام پرستاری نسبت به سهم نیروی انسانی از آزمون استخدامی گلایه دارد؛ چرا که تعداد نیرو‌هایی که توسط آزمون استخدامی جذب شدند کافی نیست و فقط پاسخگوی بخش کوچکی از نیاز‌های گذشته است.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم