Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:07:18 GMT

نقاشی های عاشورایی در حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۹۸۴۲

نقاشی های عاشورایی در حوزه هنری

گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری در تازه‌ترین رویدادهای خود با نمایشگاه نقاشی عاشورایی «رستاخیز» با آثاری از علی بحرینی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه نقاشی عاشورایی «رستاخیز» با آثاری از علی بحرینی هنرمند نقاش بوشهری، همزمان با ایام اربعین حسینی و عزاداری ماه صفر، در گالری ابوالفضل عالی برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین گشایش این نمایشگاه روز دوشنبه ۱۴ مهرماه ساعت ۱۱ در گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

نمایشگاه نقاشی عاشورایی «رستاخیز» با آثاری از علی بحرینی از ۱۴ تا ۳۰ مهرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

علی بحرینی هنرمند باسابقه استان بوشهر است که پیش از این نیز در سال ۹۷ نمایشگاه نقاشی «مهر و ماه» را با پرداخت به فرازهایی از زندگی علی(ع) و فاطمه زهرا(س) در همین گالری برپا کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم 99 اربعین 99 نمایشگاه نقاشی علی بحرینی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند