Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران، افزود: با استفاده از ظرفیت زمین‌های دولتی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی امروز توانستیم گام دیگری برای تحقق طرح مسکن ملی برداریم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهند وزارت جهاد کشاورزی هم به دلیل تنوع جمعیتی از جمله سازمان‌هایی بود که برای تامین مسکن شاغلان و بازنشسته خود نیاز حمایتی داشت و به همین دلیل به تفاهم رسیدیم که طی سه سال در اراضی وزارت جهاد کشاورزی ١٠٠ هزار واحد مسکونی بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه گفت: با توجه به تحرکی که در بخش ساخت و ساز آغاز شده است هم شاهد رونق وضعیت اقتصادی خواهیم بود و هم جمعیت زیادی از شاغلان وزارت جهاد صاحبخانه خواهند شد.

اسلامی هم چنین در خصوص آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن، گفت: امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه گرفتیم ثبت نام جاماندگان وام ودیعه مسکن را دوباره آغاز کنیم.

وی گفت: بر این اساس افرادی که در مرحله نخست ثبت نام وام ودیعه مسکن جا مانده بودند، می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه در سامانه طرح مسکن ملی وارد شده و نسبت به ثبت نام وام ودیعه اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن مسکن ملی وزارت جهاد کشاورزی وام ودیعه مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس حقوقی جهاد کشاورزی گلپایگان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.


حسین خوشنویسان افزود: جهاد کشاورزی گلپایگان در ایام نوروز امسال ۳۳ مورد اخطاریه برای افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بودند صادرکرده است.
حسن جوکاری؛ رئیس امورمنابع آب گلپایگان هم دراین جلسه گفت: در سال گذشته ۶ هزار متر زمین در منطقه عباس آباد و ۲۰ هزار متر هم در دیگر نقاط شهرستان گلپایگان آزاد سازی شده است.


روح الله حججی؛ نماینده دادستان گلپایگان نیز خواستار افزایش گشت‌های بازرسی و تخریب شد و گفت: باید قبل از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی از این تخلف جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی