Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی مدیرکل نام نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید دفترچه‌های کارگران تا پایان سال، اظهار کرد: خبری که مبنی بر تمدید دفترچه کارگران تا پایان سال، گفته شده است برای تمامی کارگران نیست و فقط مربوط به کارگران کارخانه کشت، صنعت و نیشکر هفت تپه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نام نویسی و حساب‌های انفرادی با اشاره به اینکه دفترچه کارگران هفت تپه تا پایان سال تمدید شده است، گفت: برای تمدید دفترچه دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست، اما پرداخت ۷ درصد سهم کارفرما توسط قوه قضاییه و استانداری شوش به تأمین اجتماعی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: منابع لازم از طرف قوه قضاییه به استانداری شوش داده شده و پس از آن به حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید

دفترچه درمانی کارگران هفت تپه اعتبار دارد واکنش وزیر کار به پرداخت حقوق کارگران هفت تپه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفترچه درمانی تمدید دفترچه درمانی دفترچه های درمانی تامین اجتماعی کارگران هفت تپه کارگران هفت تپه تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.
این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.
همه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • مصوبه مزد ۱۴۰۳ کارگران تغییر کرد؟
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان