Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در برلین از آغاز به کار مجدد خطوط هواپیمایی ایران و آلمان بعد از وقفه‌ای ۶ ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفارت ایران در آلمان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «بعد از شش ماه وقفه هواپیمای جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) در سی‌امین سالگرد وحدت مجدد دو آلمان به زمین نشست.»

در این توییت ‌آمده است: «فروریختن دیوار برلین نماد فروپاشی مرزبندی‌های جعلی و تحمیلی و ضرورت تمرکز برتعامل و چندجانبه‌گرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 شیوع کرونا پروازهای بسیاری از خطوط هواپیمایی بین کشورها را به حالت تعلیق درآورده است. با توجه به سرعت انتشار ویروس کرونا شرکت‌های هواپیمایی آغاز مجدد پروازهای خود را با احتیاط در دستور کار قرار داده‌اند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران و آلمان آلمان هواپیما ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان در روزهای اخیر/ امیرعبداللهیان: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای آلمانی خود، در تشریح عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عملیات حداقلی و دقیقی را علیه مراکز نظامی رژیم اسرائیل که از آنجا به سفارت کشورمان در دمشق حمله شده بود، انجام داد. 

وزیر امور خارجه کشورمان با تقبیح مواضع حمایتی آلمان از رژیم صهیونیستی، افزود: اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ خواهد بود. 

امیرعبداللهیان تصریح کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران  هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است. 

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدواریم تلاش‌ آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه و برقراری صلح و امنیت پایدار از مدیترانه تا دریای سرخ باشد. 

وزیر امور خارجه آلمان نیز در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت انجام هر چه بیشتر گفتگوها در این دوران پُرمخاطره، اظهار داشت:  تحولات اخیر باعث افزایش تلاطم شدید در منطقه شده و نشان می دهد  تنش ها رو به افزایش است. لذا معتقدیم تلاش های مشترک ما باید متمرکز بر جلوگیری از گسترش دامنه تنش باشد.

خانم بائربوک افزود: ما هر روز تلاش می‌کنیم که این جنگ پایان یابد و راه دستیابی به صلح پایدار نیز هموار شود.

دیگر خبرها

  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • هواپیمایی قطر پروازهایش به ایران را از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • دومین گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان در روزهای اخیر/ امیرعبداللهیان: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است
  • تشریح عملیات شب گذشته از زبان سرلشکر باقری | عملیات خاتمه یافت اما ... | آمریکایی ها اگر دخالت کنند امنیت نخواهند داشت