Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:57:18 GMT

۱۳ گروه جهادی رسانه در گیلان فعالیت می‌‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۰۵۷۵

۱۳ گروه جهادی رسانه در گیلان فعالیت می‌‌کنند

پارسا با بیان اینکه رسانه‌ها در قالب گروه‌های جهادی تریبون مردم مناطق محروم هستند گفت: تا کنون ۱۳ گروه جهادی در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، امروز(شنبه، 12مهر) با حضور رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان و جمعی از پاسداران و خبرنگاران شهرستان، دفتر بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مهدی پارسا» در حاشیه این آیین با بیان اینکه بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا باید با همت همه دست اندرکاران تبدیل به کانون بسیج رسانه شود اظهار کرد: امروز لازم است تا تمام کسانی که در فضای مجازی فعال هستند به دنبال کسب سواد رسانه باشند.

 

رییس سازمان بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در قالب گروه جهادی می توان مشکلات را شناسایی و برطرف کرد افزود: تا کنون 13 گروه جهادی در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها درقالب گروه‌های جهادی تریبون مردم مناطق محروم هستند و محرومیت‌زدایی این مناطق را مطالبه می‌کنند گفت: در مدت کوتاهی که این گروه‌ها در سطح استان راه‌اندازی شده کارهای بزرگی صورت گرفته است.

 

پارسا با اشاره به اینکه افزایش سواد رسانه‌ای از دیگر اهدافی است که در بسیج رسانه دنبال می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه 444 رسانه مکتوب و مجازی در سطح استان در حال فعالیت است داشتن سواد رسانه‌ای و شناخت خود رسانه‌ها خیلی مهم است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه روزی بیش از سه هزار خبر در سطح استان مخابره می‌شود خاطرنشان کرد: صومعه‌سرا ظرفیت رسانه‌ای خوبی دارد.

 

 

«مائده فلاحتکارضیابری» نیز در این آیین اظهار کرد: در قالب گروه جهادی لثارات الحسین(ع) 55 بسته لوزام‌التحریم تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهارداشت: ارزش هر بسته بالغ بر 150 هزار تومان است که هزینه خرید آن از خیرین جمع‌آوری شده است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج رسانه صومعه سرا بسیج رسانه گیلان بسیج رسانه سطح استان بسیج رسانه گروه جهادی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد

شرکت آبفای زرند در اطلاعیه ای اعلام کرد: 

بامداد امروز با حضور زنگی آبادی معاون بهره برداری شرکت آبفای استان کرمان، طاهری زاده بخشدار مرکزی زرند، اسلامی مدیرامور آبفا شهرستان زرند، کارگر و نیروهای جهادی اداره آبفای شهرستان زرند حدود ۱۰۰ مترخط انتقال مجتمع جلگه‌شور که در اثر سیل دیروز تخریب شده بود، تعویض شد.

با این اقدام جهادی از قطعی آب جلگه شور و ۱۱ روستا جلوگیری شد .  

درضمن این خط ۲ سال دچار مشکل بود که با تعویض این خط لوله، مشکل این خط انتقال مرتفع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی