Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشارتی، دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خرم آباد گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز با قیمت مناسب توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بشارتی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همه تلاش خود را برای کمک به مردم و در دسترس بودن اقلام ضروری مانند و ماسک و مواد ضدعفونی کننده انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که مهمترین راه پیشگیری از کرونا، استفاده از ماسک توصیه شده در همین راستا توسط موسسه دانش بنیان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سامانه ای به نام «هست اینجا» راه اندازی شده است.

دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خرم آباد تصریح کرد: این سامانه با هدف فروش و توزیع ماسک استاندارد در استان‌های قرمز کشور راه اندازی شده تا ماسک و سایر مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کننده برسد.

وی عنوان کرد: این برنامه در استان نیز اجرا می شود که افراد با مراجعه به سامانه hastinja.com برای دریافت ماسک ثبت نام و ماسک های خود را از مراکز تعریف شده دریافت کنند.

بشارتی بیان کرد: در خرم آباد سه مرکز کیو، فاز یک مسجد امام هادی(ع)، همچنین در خیابان طبیب، پاکدشت هفتم مسجدالرسول(ص) و در انتهای پشته حسین آباد سالن شهدای پشته حسین آباد زیر عرضه می شود.

وی خاطر نشان کرد: البته افرادی که در روستاها و مناطق محروم نیاز به اقلام بهداشتی داشته باشند، نیروهای جهادی همان منطقه برای عرضه این اقلام در روستاها و مناطق دورافتاده اقدام می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 743214

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • راهنمای خرید سرور های اچ پی مناسب برای سازمان و ارگانها
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • آغاز ساخت تقاطع سه سطحی بلوار ۶۰ متری خرم‌آباد
  • استاندار لرستان: ۵۰ درصد اعتبار تقاطع ۶۰ متری از منابع دولتی خواهد بود