Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:44:56 GMT

برگزاری غیر حضوری مدارس تا دو هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۰۸۹۰

برگزاری غیر حضوری مدارس تا دو هفته آینده

ایسنا/کردستان استاندار کردستان، گفت: با توجه به اینکه سه شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند باید تا دو هفته آینده مدارس آموزش‌ها را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنند.

بهمن مرادنیا امروز(12 مهرماه) در جلسه ستاد کرونا، اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی در راستای روند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان، سلامت مردم درخطر جدی قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم استان درخواست کرد که در این شرایط نیاز است اصول بهداشتی را همچنان رعایت کنند چراکه اگر این روند افزایشی کنترل نشود در آینده نزدیک شاهد تعطیلی مشاغل خواهیم بود و از این مهم‌تر با مرگ‌ومیر افراد بیشتری مواجه می‌شویم.

استاندار کردستان، بیان کرد: متأسفانه مردم استان نسبت به بیماری کرونا طی چند هفته گذشته بسیار بی‌تفاوت شده‌اند لذا ضرورت دارد به‌طورجدی مسائل ذکرشده درزمینهٔ پیشگیری را رعایت کنند.

مرادنیا ذکر کرد: همه اصناف به‌ویژه ادارات و پاساژها، افراد بدون ماسک حق ورود و خروج را نداشته باشند همچنین سرویس‌های ادارات دولتی و شرکت‌ها باید این مهم را مدنظر قرار دهند چراکه رعایت نکردن و عدم استفاده از ماسک موجب افزایش کرونا شده و سلامت عموم مردم به خطر می‌افتد.

وی عنوان کرد: نباید با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی اجازه دهیم شرایط دو ماه پیش در استان اتفاق بیفتد و با توجه به اینکه سه شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند باید تا دو هفته آینده مدارس آموزش‌ها را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنند.

استاندار کردستان همچنین گفت: روستاهای بزرگ و خوابگاه‌های شبانه‌روزی آموزش ها به‌صورت غیر حضور باشد اما در سایر روستاها به دلیل نبود دسترسی به اینترنت مدارس حضوری برگزار شود.

مرادنیا افزود: سالن‌های مراسم، نماز جمعه، آرامستان ها کاملاً طی این دو هفته باید تعطیل شوند.

وی در خصوص توزیع و قیمت ماسک نیز گفت: باید قیمت ماسک مناسب باشد که همه افراد بتوانند آن را خریداری کنند.

استاندار کردستان به بازگشایی پارک جنگلی آبیدر اشاره کرد و افزود: به دلیل تراکم جمعیت در پارک کودک ضرورت دارد پارک جنگلی آبیدر باز شود.

مرادنیا همچنین در خصوص تعطیلی کافه‌ها در سطح استان اشاره و بیان کرد: تا حد امکان نباید مشاغل را به تعطیلی کشاند، لذا کافه‌هایی که اصول بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند باید اجازه فعالیت به آن‌ها داده شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کردستان دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار البرز از پروژه‌های ساخت مدارس خیرساز و مشارکتی
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • اسکان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت