Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از مشارکت ۱۰ تن از شناگران و ناجیان غریق کشور در دوره آموزش مدرسی ١ ستاره غواصی بین‌المللی قشم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از قشم، جلیل حقگویان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره با حضور 10 شناگر و ناجی غریق بانو و آقا از استان‌های مختلف که از سابقه ورزش‌های آبی برخوردار هستند، در یکی از مرکز غواصی  قشم به مدت 10 روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه این دوره با مجوز فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در قشم برگزار شد، افزود: منطقه آزاد قشم در سال 1385 از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به عنوان مرکز آموزش‌های عملی غواصی انتخاب شد و هر ساله این دوره‌ها در این منطقه برگزار می‌‍‌‌شود.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: ورزش‌های آبی به ویژه آموزش و تدریس دوره‌های غواصی، نقش ارزنده‌ای در افزایش سفر علاقمندان ورزش‌های آبی به جزیره قشم داشته است.

به گفته حقگویان، خانم شکوری و آقای میلانی به عنوان مدرس و سید محمود رضوی هم‌ به عنوان ناظر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، این دوره آموزشی را برگزار کردند.

مسابقات نجات غریق و غواصی شمال‌غرب کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شوداستفاده از ماسک غواصی به‌جای ماسک پزشکی در اروپارئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

شایان ذکر است؛ لوح شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از سوی مدیر ورزش و جوانان سازمان‌ منطقه آزاد قشم به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/7558/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم