Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان گفت: اکنون ۷ شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند و اوضاع در بندرگز نیز پس از چندماه زرد شده است.

عبدالرضا فاضل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه هنوز موج سوم شیوع کرونا که در بسیاری از استان‌ها اتفاق افتاده در استان گلستان شروع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند جلوی این اتفاق را بگیرند. رعایت فاصله گذاری فیزیکی و زدن ماسک از زمان خروج از منزل تا هنگام بازگشت و عدم برگزاری تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی می‌تواند شیوع موج سوم این بیماری را به تأخیر بیندازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به روند کاهشی تعداد مبتلایان در استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع 14 شهرستان، 7 شهرستان در وضعیت سفید هستند و در 7 شهرستان دیگر وضعیت زرد است.

وی بیان داشت: براساس آخرین آمار مبتلایان و تعداد بستری‌ها شهرستان‌های آق قلا، بندر ترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، گمیشان، مراوه تپه و مینودشت در شرایط سفید قرار دارند.

فاضل گفت: بعد از چندماه وضعیت در شهرستان بندرگز نیز از حالت قرمز خارج و زرد شده است. ضمن اینکه وضعیت در گرگان، آزادشهر، گنبدکاووس، رامیان، گالیکش و کلاله نیز همچنان زرد است.

وی بیان داشت: اکنون تعداد بیماران بستری به کرونا در مراکز درمانی استان نسبت به هفته قبل کاهش یافته اما یک سوم این بیماران در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند./ تسنیم

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جان ۲ نیکشهری را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مجیب حسنی شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دو نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان نیکشهر، گرفتار سیلاب شدند و پیکر بی جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده در حوزه شهرستان نیکشهر، ادامه داد: درحال حاضر و پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب، راه دسترسی ۱۰۰ روستا در این شهرستان همچنان بسته بوده و به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و سخت گذر بودن محورهای ارتباطی، خدمات و امدادرسانی در برخی از روستاهای این مناطق، با بالگرد انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق در حوزه نیکشهر آسیب وارد کرده که براساس آخرین آمار و اطلاعات جمع آوری شده، بخش‌های بنت و ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.

حسنی در ادامه از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا خبر داد و بیان کرد: با بارشهای روزهای اخیر، سیل بند حفاظتی ۱۰ روستا در نیکشهر تخریب شده و با تشدید بارش‌ها و ورود سامانه‌های بارشی جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

کد خبر 6082180

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • سیلاب جان ۲ نیکشهری را گرفت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد