Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ، علیرضا خجسته گفت : 970 میلیارد ریال از این طرح ها مربوط به ارتقاء کیفی لکه گیری ، روکش آسفالت و اجرای آسفالت در راه های استان بوده است . وی گفت : براین اساس در 106 کیلومتر از راههای استان آسفالت گرم و 30 کیلومتر آسفالت حفاظتی اجرا شده و همچنینی 181 هزار کیلومتر مربع از راههای آسفالته استان نیز لکه گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در قالب طرح ملی ابرار و اقدامات عمرانی دولت برای راههای اولویت دار روستایی، 51 کیلومتر از راههای روستایی استان با 220 میلیارد ریال اعتبار آسفالت شده است . خجسته اضافه کرد: به تازگی نیزعملیات اجرایی روکش آسفالت محور پر تردد و شریانی نیشابور– سبزوار به طول 30 کیلومتر با 240 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است . وی گفت: ۵۵ درصد راههای شریانی و اصلی و ۳۵ درصد راههای فرعی و روستایی این استان نیازمند ترمیم و روکش آسفالت است. معاون راهداری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از میان راههای شریانی استان مسیر جاده‌های باغچه - نیشابور - سبزوار – کاهک ، تربت‌حیدریه - رشتخوار - خواف - قاین و همچنین جاده مشهد - فریمان با بیشترین آسیب‌دیدگی ، نیازمند ترمیم و اصلاح را دارند. وی هزینه نگهداری جاده را سه تا پنج درصد قیمت و ارزش کل هر مسیر جاده‌ای عنوان و بیان کرد: اگر عملیلت ترمیم، اصلاح و نگهداری آسیبهای وارده به جاده بطور بهنگام صورت نگیرد هزینه آن بخاطر تخریب راه مضاعف می‌شود. خجسته افزود: این استان با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور در مقایسه با دیگر استانها از نظر طول راهها قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیارد ریال خراسان رضوی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست