Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:26:56 GMT

فاضلاب لشت‌نشاء به دریا می‌ریزد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۱۶۲۷

فاضلاب لشت‌نشاء به دریا می‌ریزد؟

در این بسته خبری از صدور ۶۸۱ پروانه ساختمانی در سنندج تا برپایی ۲۰ موکب اربعین در شهرکرد و آغاز دوباره ضدعفونی معابر فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طرح تغییر مسیر رودخانه در خمین

مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: ایمن سازی اولویت تغییر مسیر بستر و حریم رودخانه خمین است که از سوی شهرداری دنبال می‌شود و این تغییر مسیر باید بر اساس کارشناسی فنی آب منطقه‌ی استان مرکزی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لشت نشاء شبکه فاضلاب ندارد

سیدحسن میرهاشمی، شهردار لشت نشاء گفت: ایجاد شبکه دفع فاضلاب و تصفیه خانه در این شهر بسیار لازم است.

آزادسازی بزرگترین خیابان شهر یاسوج

مجید معنوی زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: به منظور ارتقای بهداشت عمومی و همچنین زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله، ۵۰ عدد سطل زباله گالوانیزه ۷۷۰ لیتری این سازمان خریداری شد.

صدور ۶۸۱ پروانه ساختمانی در سنندج

روناک بابایی، معاون شهرسازی و معماری شهردار سنندج عنوان کرد: بر اساس ضوابط و قوانین، شهروندان قبل از هرگونه ساخت و سازی باید نسبت به اخذ مجوز و صدور پروانه ساختمانی از شهرداری‌ها اقدام کنند.

ضرورت تسریع در اجرای سیاست‌های دولت در بخش مسکن

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه این طرح که به صورت ملی در سراسر کشور انجام می‌شود، گفت: باید بتواند بخش مهمی از نیاز مسکن اقشار مردم کشورمان را تأمین کند.

آغاز دوباره ضدعفونی معابر فردیس

حشمت الله عزیزی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس از آغاز دوباره ضد عفونی معابر شهر در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

برپایی ۲۰ موکب اربعین در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، تعداد ۲۰ موکب مذهبی توسط هیئت‌های مذهبی داوطلب در نقاط مختلف شهر برپا می‌شود.

تکمیل پارک بانوان سمنان نیازمند اعتبار است

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: پارک بانوان سمنان یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک‌های بانوان در کشور است که عملیات اجرایی آن این روزها شتاب بیشتری گرفته است و برای اتمام این مجموعه بزرگ و سرعت بخشیدن به ساخت آن نیازمند تأمین اعتباراتی هستیم که امیدواریم از سوی استانداری و با حمایت مسئولان شهرستان و استان محقق شود.

کد خبر 447786

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آزادسازی اراضی شهرداری یاسوج پروانه ساختماني شهرداری سنندج ضدعفونی شهرداری فردیس پارک بانوان شهر سمنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • طالبان آب هیرمند را به شوره‌زار می‌ریزد تا به ایران نرسد
  • طالبان آب هیرمند را به شوره زار می ریزد تا به ایران نرسد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود