Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:29:20 GMT

بارسلونا و ناکامی در جذب مهاجم مورد علاقه کومان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۱۳۸

بارسلونا و ناکامی در جذب مهاجم مورد علاقه کومان

طبق اعلام باشگاه لیون، ممفیس دیپای ستاره هلندی این تیم در فرانسه باقی خواهد ماند و راهی بارسلونا نمی شود.

به گزارش ورزش سه، رونالد کومان، سرمربی جدید و هلندی بارسلونا در همان بدو ورود به این باشگاه درخواست خرید دو بازیکن سایق خود در ترکیب تیم ملی هلند را داد، اما مدیران بارسلونا در عملی کردن خواسته او ناتوان بودند و نه جینی واینالدوم و نه ممفیس دیپای در فصل پیش رو لباس بارسلونا را بر تن نخوهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

واینالدوم در همان ابتدا و بعد از گفت و گو با یورگن کلوپ به این نتیجه رسید علاقه ای به ترک لیورپول ندارد و در این تیم ماندنی شد. اما هواداران بارسلونا امیدوار به حضور ممفیس دیپای در این تیم بودند که باشگاه لیون امروز اعلام کرد این ستاره هلندی از این تیم جدا نخواهد شد. باشگاه فرانسوی تا امروز به بارسلونا برای مذاکرات و جلب رضایت شان فرصت داده بود، اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند و این انتقال منتفی شد.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد دیگر جدایی عثمان دمبله از بارسلونا منتفی باشد و او در نوکمپ ماندنی است. این در حالیست که بارسلونا مهاجمی مانند لوییس سوارز را نیز در فصل نقل و انتقالات تابستانی از دست داده و در واقع جانشینی برای او به ترکیب بلوگرانا اضافه نشد. رونالد کومان در روزهای حضور در تیم ملی هلند اعتقاد فراوانی به دیپای داشته و علاقه داشت از او در ترکیب بارسلونا نیز استفاده کند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

نقل و انتقالات اروپا بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 ممفیس دیپای لیون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 ممفیس دیپای لیون ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024

کینگزلی کومان در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

طرفداری | کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که ادامه فصل را به علت مصدومیت از دست داد، ممکن است در یورو 2024 نیز غایب باشد.

به گزارش اکیپ، کینگزلی کومان که در جریان تقابل بایرن مونیخ با کلن دچار مصدومیت شد و ادامه فصل جاری را از دست داد، حال شانس حضور خود در یورو 2024 را نیز در خطر می بیند. کینگزلی کومان شانس بسیار اندکی برای خود برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی فرانسه قائل است. بازیکنانی چون بردلی بارکولا یا موسی دیابی شانس بیشتری دارند و انتظار می رود یکی از آن ها به جای کینگزلی کومان راهی تیم ملی فرانسه و مسابقات یورو 2024 شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا