Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : قرار است ۲۵۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی کرمانشاه به مجموعه راه آهن برای اجرای پروژه عظیم دهکده لجستیک واگذار شود که اکنون مرحله طراحی آن انجام گرفته و پروژه در مراحل واگذاری زمین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در دهکده لجستیک بخش‌های مختلفی مانند؛ بانک، انبار‌های نگهداری کالا، سردخانه‌ها، مجموعه‌های خدماتی و … پیش بینی شده است که یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی محسوب می‌شود.

سالاری ادامه داد: دهکده لجستیک کرمانشاه از یک موقعیت بسیار مناسب برای دسترسی خیلی سریع به راه آهن، فرودگاه و کریدور بزرگراهی برخوردار است.

او در مورد ایستگاه بارگیری راه‌آهن کرمانشاه گفت: این ایستگاه باری به چهار خط ریلی مجهز شده است که در آن کالا‌هایی مانند سوخت و انواع غلات بارگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: قرار است سکو‌های بارگیری غلات و زیرساخت‌های مورد نیاز مانند برق و آب این ایستگاه نیز فراهم شود.

او ادامه داد: قرار است شبکه ریلی به صورت آنتنی به مراکز مهم تولید کالا مانند پتروشیمی‌های استان، سیمان سامان و مراکز دیگر وصل شود و از این ظرفیت برای توسعه مراکز تولیدی استفاده شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شهرک صنعتی پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی